Goście - korzystanie z konta: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
m (zamienił w treści „www.uci.umk.pl/skrypty” na „skrypty.uci.umk.pl/skrypty”) |
(→Dostęp do sieci bezprzewodowej ) |
||
Linia 18: | Linia 18: | ||
=== Dostęp do sieci bezprzewodowej === | === Dostęp do sieci bezprzewodowej === | ||
− | Każdy gość Uniwersytetu posiadający konto na serwerze UMK i dysponujący komputerem z kartą bezprzewodową lub gniazdem ethernet może korzystać z sieci bezprzewodowej udostępnionej na UMK w ramach projektu [http://www.eduroam.pl/ eduroam]. <br />Zasięg sieci bezprzewodowej oraz rozmieszczenie oznakowanych logiem eduroam gniazd dostępne jest pod | + | Każdy gość Uniwersytetu posiadający konto na serwerze UMK i dysponujący komputerem z kartą bezprzewodową lub gniazdem ethernet może korzystać z sieci bezprzewodowej udostępnionej na UMK w ramach projektu [http://www.eduroam.pl/ eduroam]. <br />Zasięg sieci bezprzewodowej oraz rozmieszczenie oznakowanych logiem eduroam gniazd dostępne jest pod linkiem [[eduroam:Dostępność sieci|Dostępność sieci]]. <br />Bardziej szczegółowe informacje dotyczące konta gościa w programie [http://www.eduroam.pl/ eduroam] dostępne są na stronie [[eduroam:Goście/guests|eduroam dla gości/eduroam for guests]]. |
[[Kategoria:Goście]] | [[Kategoria:Goście]] |
Wersja z 13:55, 18 wrz 2014
Spis treści |
Zapomniałem hasła - co zrobić?
Procedura zmiany hasła:
- pobranie i wypełnienie wniosku o zmianę hasła dla konta
- dla pracownika (wersja PDF , wersja DOC )
- funkcyjnego (wersja PDF , wersja DOC )
- w przypadku kont funkcyjnych wymagane jest uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki
- dostarczenie wniosku do UCI - osobiście (p. 206, Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, Plac Rapackiego 1 lub p. 71 w Bibliotece Uniwersyteckiej, Gagarina 13) lub pocztą wewnętrzną.
W jaki sposób można zmienić hasło do konta?
Hasło do konta można zmienić poprzez formularz WWW.
W jaki sposób można sprawdzić wielkość konta?
Wielkość konta można sprawdzić używając formularza WWW.
W jaki sposób można odzyskać pliki/pocztę z kopii zapasowej?
W przypadku skasowania ważnych plików lub korespondencji, istnieje możliwość ich odzyskania z wykonywanych codziennie kopii zapasowych obejmujących dwa ostatnie tygodnie. W tym celu wystarczy wysłać e-mail na adres psu@uci.umk.pl z informacją określającą co należy odzyskać.
Dostęp do sieci bezprzewodowej
Każdy gość Uniwersytetu posiadający konto na serwerze UMK i dysponujący komputerem z kartą bezprzewodową lub gniazdem ethernet może korzystać z sieci bezprzewodowej udostępnionej na UMK w ramach projektu eduroam.
Zasięg sieci bezprzewodowej oraz rozmieszczenie oznakowanych logiem eduroam gniazd dostępne jest pod linkiem Dostępność sieci.
Bardziej szczegółowe informacje dotyczące konta gościa w programie eduroam dostępne są na stronie eduroam dla gości/eduroam for guests.