Konto dla pracownika

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

(Przekierowano z Zakładanie konta)

Spis treści


Other language: English

Zasady

Zgodnie z Polityką bezpieczeństwa Sieci Komputerowej UMK każdy pracownik i gość uniwersytetu ma prawo do posiadania konta na jednym z serwerów kont administrowanych przez UCI.
Jednostki organizacyjne UMK oraz organizacje studenckie, samorządowe lub inne działające przy UMK mają uprawnienia do posiadania konta funkcyjnego.

Zgodnie z par. 12 Polityki bezpieczeństwa SK UMK, zobowiązuje się wszystkich pracowników UMK do korzystania ze służbowych adresów e-mail podczas prowadzenia elektronicznej korespondencji służbowej.

Procedura zakładania konta

  • pobranie i wypełnienie wniosku o założenie konta
  • uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki lub osoby przez niego upoważnionej
  • dostarczenie wniosku do UCI - pocztą wewnętrzną UMK, osobiście (p. 206, Dział Sieci Uniwersyteckiej UCI, Plac Rapackiego 1) lub w przypadku osób zamiejscowych przesyłką pocztową.

We wniosku, który nie zostanie dostarczony osobiście do UCI, koniecznie należy podać telefon kontaktowy (nie jest niezbędne dla pracowników etatowych).

Przedłużenie ważności konta

W celu zmiany lub przedłużenia okresu ważności konta należy wypełnić wniosek o założenie konta z zaznaczeniem opcji, np. "o zmianę okresu ważności konta".

  • pobranie i wypełnienie wniosku o założenie konta
  • uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki lub osoby przez niego upoważnionej
  • dostarczenie wniosku do UCI - pocztą wewnętrzną UMK, osobiście (p. 206, Dział Sieci Uniwersyteckiej UCI, Plac Rapackiego 1) lub w przypadku osób zamiejscowych przesyłką pocztową.

We wniosku, który nie zostanie dostarczony osobiście do UCI, koniecznie należy podać telefon kontaktowy (nie jest niezbędne dla pracowników etatowych).

Przetwarzanie danych osobowych

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych

Collegium Medicum

Procedura zakładania konta na serwerze Collegium Medicum


Zobacz też