Zakładanie konta

Ta strona ma podstrony.
Podstrony

Kategorie

Podstrony

Z Uczelniane Centrum Informatyczne

Other language: English

Zgodnie z Polityką bezpieczeństwa Sieci Komputerowej UMK każdy pracownik i gość uniwersytetu ma prawo do posiadania konta na jednym z serwerów kont administrowanych przez UCI.
Jednostki organizacyjne UMK oraz organizacje studenckie, samorządowe lub inne działające przy UMK mają uprawnienia do posiadania konta funkcyjnego.

Zgodnie z par. 12 Polityki bezpieczeństwa SK UMK, zobowiązuje się wszystkich pracowników UMK do korzystania ze służbowych adresów e-mail podczas prowadzenia elektronicznej korespondencji służbowej.

Procedura zakładania konta

  • pobranie i wypełnienie wniosku o założenie konta
  • uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki lub osoby przez niego upoważnionej

W celu zmiany lub przedłużenia okresu ważności konta należy wypełnić wniosek o założenie konta z zaznaczeniem opcji, np. "o zmianę okresu ważności konta".

Gotowy wniosek prosimy przekazać do UCI - osobiście (p. 206, Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, Plac Rapackiego 1 lub p. 29 w Bibliotece Uniwersyteckiej, Gagarina 13), pocztą wewnętrzną UMK lub, w przypadku osób zamiejscowych, przesyłką pocztową. We wniosku, który nie zostanie dostarczony osobiście do UCI, koniecznie należy podać telefon kontaktowy (nie jest niezbędne dla pracowników etatowych).

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych


Procedura zakładania konta na serwerze Collegium Medicum


Zobacz też