Zakładanie konta

Ta strona ma podstrony.
Podstrony

Kategorie

Podstrony

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Other language: English

Zgodnie z Polityką bezpieczeństwa Sieci Komputerowej UMK każdy pracownik i gość uniwersytetu ma prawo do posiadania konta na jednym z serwerów kont administrowanych przez UCI.
Jednostki organizacyjne UMK oraz organizacje studenckie, samorządowe lub inne działające przy UMK mają uprawnienia do posiadania konta funkcyjnego.

Zgodnie z par. 12 Polityki bezpieczeństwa SK UMK, zobowiązuje się wszystkich pracowników UMK do korzystania ze służbowych adresów e-mail podczas prowadzenia elektronicznej korespondencji służbowej.

Procedura zakładania konta

  • pobranie i wypełnienie wniosku o założenie konta
  • uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki lub osoby przez niego upoważnionej
  • dostarczenie wniosku do UCI - pocztą wewnętrzną UMK, osobiście (p. 206, Dział Sieci Uniwersyteckiej UCI, Plac Rapackiego 1) lub w przypadku osób zamiejscowych przesyłką pocztową.

We wniosku, który nie zostanie dostarczony osobiście do UCI, koniecznie należy podać telefon kontaktowy (nie jest niezbędne dla pracowników etatowych).

W celu zmiany lub przedłużenia okresu ważności konta należy wypełnić wniosek o założenie konta z zaznaczeniem opcji, np. "o zmianę okresu ważności konta".

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych


Procedura zakładania konta na serwerze Collegium Medicum


Zobacz też