Zakładanie konta

Z Uczelniane Centrum Informatyczne

Zgodnie z Regulaminem Sieci Komputerowej UMK każdy pracownik i gość uniwersytetu ma prawo do posiadania konta na jednym z serwerów kont administrowanych przez UCI.
Jednostki organizacyjne UMK oraz organizacje studenckie, samorządowe lub inne działające przy UMK mają uprawnienia do posiadania konta funkcyjnego.

Zgodnie z Zarządzeniem nr 144 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 19 października 2009 r. zobowiązuje się wszystkich pracowników UMK do korzystania ze służbowych adresów e-mail podczas prowadzenia elektronicznej korespondencji służbowej.

Procedura zakładania konta

  • pobranie i wypełnienie wniosku o założenie konta
  • uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki lub osoby przez niego upoważnionej

W celu zmiany lub przedłużenia okresu ważności konta należy wypełnić wniosek o założenie konta z zaznaczeniem opcji, np. "o zmianę okresu ważności konta".

Gotowy wniosek prosimy przekazać do UCI - osobiście (p. 206, Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, Plac Rapackiego 1 lub p. 29 w Bibliotece Uniwersyteckiej, Gagarina 13), pocztą wewnętrzną UMK lub, w przypadku osób zamiejscowych, przesyłką pocztową. We wniosku, który nie zostanie dostarczony osobiście do UCI, koniecznie należy podać telefon kontaktowy.

Procedura zakładania konta na serwerze Collegium Medicum


Zobacz też