Zakładanie konta

Z Uczelniane Centrum Informatyczne

Zgodnie z Regulaminem Sieci Komputerowej UMK każdy pracownik i gość uniwersytetu ma prawo do posiadania konta na jednym z serwerów kont administrowanych przez UCI.
Jednostki organizacyjne UMK oraz organizacje studenckie, samorządowe lub inne działające przy UMK mają uprawnienia do posiadania konta funkcyjnego.

Zgodnie z Zarządzeniem nr 144 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 19 października 2009 r. zobowiązuje się wszystkich pracowników UMK do korzystania ze służbowych adresów e-mail podczas prowadzenia elektronicznej korespondencji służbowej.

Procedura zakładania konta

  • pobranie i wypełnienie wniosku o założenie konta
  • uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki lub osoby przez niego upoważnionej

W celu zmiany lub przedłużenia okresu ważności konta należy wypełnić wniosek o założenie konta z zaznaczeniem opcji, np. "o zmianę okresu ważności konta".

Gotowy wniosek prosimy przekazać do UCI - osobiście (p. 206, Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, Plac Rapackiego 1 lub p. 29 w Bibliotece Uniwersyteckiej, Gagarina 13), pocztą wewnętrzną UMK lub, w przypadku osób zamiejscowych, przesyłką pocztową. We wniosku, który nie zostanie dostarczony osobiście do UCI, koniecznie należy podać telefon kontaktowy.

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych


Procedura zakładania konta na serwerze Collegium Medicum


Zobacz też