Lista dyskusyjna

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Wersja Vins (dyskusja | edycje) z dnia 11:12, 8 paź 2013

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Zakładanie listy dyskusyjnej

Listę dyskusyjną o adresie w postaci nazwa-listy@ml.umk.pl mogą posiadać jednostki organizacyjne UMK, stowarzyszenia, koła studenckie oraz pracownicy.

Procedura zakładania listy dyskusyjnej

Należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej (wersja PDF wersja DOC Wersja OpenOffice/LibreOffice . Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:

  • osobiście do pokoju nr 206 w Uczelnianym Centrum Informatycznym (Collegium Maximum, Pl. Rapackiego 1)
  • pocztą wewnętrzną na adres: Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, ul. Pl. Rapackiego 1 (w tym przypadku konieczne jest podanie we wniosku telefonu kontaktowego)

Zapisywanie się na listę dyskusyjną

Należy wysłać list na adres sympa@ml.umk.pl z tematem: SUBSCRIBE nazwa-listy@ml.umk.pl Imię Nazwisko

Wypisywanie się z listy dyskusyjnej

Należy wysłać list na adres sympa@ml.umk.pl z tematem: SIGNOFF nazwa-listy@ml.umk.pl

Wysyłanie wiadomości na listę

Wystarczy wysłać list na adres listy.