Zakupy komputerów i reklamacje: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Linia 1: Linia 1:
'''Informujemy, że 18 kwietnia podpisaliśmy kolejną umowę z firmą Exon na 6 miesięcy. W sklepiku dostępne są już nowe konfiguracje. Specyfikacja techniczna sprzętu oferowanego w nowej umowie dostępna jest tutaj:
+
'''Aktualnie zakupów sprzętu standardowego można dokonywać w ramach umowy podpisanej z firmą Exon. Nowa umowa obowiązuje do 17 kwietnia 2024 r. W sklepiku dostępne są nowe konfiguracje. Specyfikacja techniczna sprzętu oferowanego w nowej umowie dostępna jest tutaj:
  
 
{{#l:dlink|Specyfikacja-nowa-umowa-2023.pdf|Specyfikacja - nowa umowa 2023}}
 
{{#l:dlink|Specyfikacja-nowa-umowa-2023.pdf|Specyfikacja - nowa umowa 2023}}
Linia 7: Linia 7:
 
{{#l:dlink|Specyfikacja_szczegółowa.pdf|Specyfikacja szczegółowa}}
 
{{#l:dlink|Specyfikacja_szczegółowa.pdf|Specyfikacja szczegółowa}}
  
Komputery są już w UCI więc odbiór będzie możliwy w przeciągu 2 tygodni.  
+
Komputery ze starej umowy magazynowane są w UCI więc odbiór jest możliwy w przeciągu 2 tygodni.  
Stare modele widnieją w xPrimerze z dopiskiem "stara umowa'. Zostały ostatnie sztuki więc dostępne ilości mogą się zmienić. Zamówienie nie może być finansowane ze źródeł zewnętrznych.
+
Stare modele widnieją w xPrimerze z dopiskiem "stara umowa'. Zostały ostatnie sztuki więc dostępne ilości mogą się zmienić. Zamówienie nie może być finansowane ze źródeł zewnętrznych. Dotyczy to tylko 'starych' modeli. Przy zakupach sprzętu z nowej umowy źródło finansowania nie ma znaczenia.
  
 
Informacje ogólne:  
 
Informacje ogólne:  

Wersja z 12:13, 19 paź 2023

Aktualnie zakupów sprzętu standardowego można dokonywać w ramach umowy podpisanej z firmą Exon. Nowa umowa obowiązuje do 17 kwietnia 2024 r. W sklepiku dostępne są nowe konfiguracje. Specyfikacja techniczna sprzętu oferowanego w nowej umowie dostępna jest tutaj:

Specyfikacja - nowa umowa 2023

Z poprzedniej listy dostępne są 'od ręki' ostatnie sztuki modeli: 1 szt. D4 (Gigabyte G5 MF), 3 szt. S3 (Optiplex 3090) według poniższej specyfikacji:

Specyfikacja szczegółowa

Komputery ze starej umowy magazynowane są w UCI więc odbiór jest możliwy w przeciągu 2 tygodni. Stare modele widnieją w xPrimerze z dopiskiem "stara umowa'. Zostały ostatnie sztuki więc dostępne ilości mogą się zmienić. Zamówienie nie może być finansowane ze źródeł zewnętrznych. Dotyczy to tylko 'starych' modeli. Przy zakupach sprzętu z nowej umowy źródło finansowania nie ma znaczenia.

Informacje ogólne: W związku z nową formą przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do podania nazwy modelu dostarczanego w danej konfiguracji. Zawarte w tabeli parametry są jedynymi znanymi nam wartościami i Wykonawca ma możliwość dostarczyć dowolny sprzęt określony tymi parametrami. Zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowań na konkretną kategorię wybraną w sklepiku xPrimer.

Zamówienia z listy są preferowaną formą składania zapotrzebowań na sprzęt komputerowy. Zgoda na zakup spoza listy będzie wydawana przez komisję jednak rzadziej niż w poprzednich latach. Potrzebę zakupu sprzętu spoza listy należy uzasadnić na na formularzu uzasadnienie-komputery, który należy dołączyć do zapotrzebowania w systemie xPrimer. Wszystkie zamówienia sprzętu komputerowego należy kierować do Działu Informatycznych Zamówień Publicznych.

Korespondencję w razie pytań proszę kierować na adres: Dorota.Matjaszek@umk.pl

Procedura dostawy sprzętu komputerowego do UCI jest taka jak dotychczas:

  1. Po dostawie sprzętu Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
    • imienia i nazwiska użytkownika;
    • numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
    • numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
    • ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
  2. Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
  3. Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.

Zgłoszenia reklamacyjne sprzętu zakupionego z dostaw sukcesywnych proszę kierować na adres Dorota.Matjaszek@umk.pl podając numer seryjny sprzętu oraz załączając skan faktury i protokołu odbioru z dostawy.