Zakupy komputerów i reklamacje: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | ''' | + | '''Informujemy, że lista konfiguracji zostanie zmieniona. Nowe parametry zamieścimy gdy tylko zostanie rozstrzygnięty przetarg.''' |
− | |||
− | |||
Procedura zamawiania standardowego sprzętu komputerowego. | Procedura zamawiania standardowego sprzętu komputerowego. |
Wersja z 12:52, 1 lut 2022
Informujemy, że lista konfiguracji zostanie zmieniona. Nowe parametry zamieścimy gdy tylko zostanie rozstrzygnięty przetarg.
Procedura zamawiania standardowego sprzętu komputerowego.
- Użytkownik dokonuje zamówienia w systemie xPrimer wybierając, jako jednostkę realizującą Dział Informatycznych Zamówień Publicznych i wskazując sprzęt w wybranej konfiguracji z tzw. sklepiku. Kompletowanie zamówienia w UCI trwa około miesiąc.
- Po dostawie sprzętu do UCI Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
- imienia i nazwiska użytkownika;
- numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
- numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
- ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
- Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
- Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.
Komputery w niestandardowych konfiguracjach mogą być kupowane w dotychczasowym trybie, tj. za pośrednictwem Działu Aparatury Naukowej, ale taki zakup będzie wymagał dodatkowego uzasadnienia i decyzji Komisji do weryfikacji zapotrzebowania na sprzęt komputerowy w konfiguracji specjalnej.
Zapotrzebowania na konfiguracje specjalne należy składać do DAN za pośrednictwem systemu xPrimer, do zapotrzebowania należy dołączyć uzasadnienie na formularzu: uzasadnienie-komputery