Zakupy komputerów i reklamacje: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

 
(Nie pokazano 13 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
'''Informujemy, że 18 kwietnia podpisaliśmy kolejną umowę z firmą Exon na 6 miesięcy. W sklepiku dostępne są już nowe konfiguracje. Specyfikacja techniczna sprzętu oferowanego w nowej umowie dostępna jest tutaj:
+
'''Ostatnie zamówienie ze specyfikacji 2023 zostało wysłane 11 kwietnia. Chwilowo nowe zapotrzebowania nie są realizowane.  
 +
 
 +
26 kwietnia planowane jest otwarcie ofert w nowym postępowaniu. W maju wyłoniony zostanie nowy dostawca i poznamy nową listę sprzętów standardowych.
 +
Poprzednia specyfikacja dostępna jest tutaj:
  
 
{{#l:dlink|Specyfikacja-nowa-umowa-2023.pdf|Specyfikacja - nowa umowa 2023}}
 
{{#l:dlink|Specyfikacja-nowa-umowa-2023.pdf|Specyfikacja - nowa umowa 2023}}
  
'''Z poprzedniej listy dostępne są jeszcze ostatnie sztuki modeli B1, B2, D3, D4, S3. S6 z poniższej specyfikacji:
+
Informacje ogólne:  
 
+
{{#l:dlink|Specyfikacja_szczegółowa.pdf|Specyfikacja szczegółowa}}
+
 
+
Stare modele widnieją w xPrimerze z dopiskiem "stara umowa'. Zostały ostatnie sztuki więc dostępne ilości mogą się zmienić. Zamówienie nie może być finansowane ze źródeł zewnętrznych.
+
 
+
 
W związku z nową formą przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do podania nazwy modelu dostarczanego w danej konfiguracji. Zawarte w tabeli parametry są jedynymi znanymi nam wartościami i Wykonawca ma możliwość dostarczyć dowolny sprzęt określony tymi parametrami. Zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowań na konkretną kategorię wybraną w sklepiku xPrimer.
 
W związku z nową formą przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do podania nazwy modelu dostarczanego w danej konfiguracji. Zawarte w tabeli parametry są jedynymi znanymi nam wartościami i Wykonawca ma możliwość dostarczyć dowolny sprzęt określony tymi parametrami. Zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowań na konkretną kategorię wybraną w sklepiku xPrimer.
  

Aktualna wersja na dzień 14:27, 25 kwi 2024

Ostatnie zamówienie ze specyfikacji 2023 zostało wysłane 11 kwietnia. Chwilowo nowe zapotrzebowania nie są realizowane.

26 kwietnia planowane jest otwarcie ofert w nowym postępowaniu. W maju wyłoniony zostanie nowy dostawca i poznamy nową listę sprzętów standardowych. Poprzednia specyfikacja dostępna jest tutaj:

Specyfikacja - nowa umowa 2023

Informacje ogólne: W związku z nową formą przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do podania nazwy modelu dostarczanego w danej konfiguracji. Zawarte w tabeli parametry są jedynymi znanymi nam wartościami i Wykonawca ma możliwość dostarczyć dowolny sprzęt określony tymi parametrami. Zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowań na konkretną kategorię wybraną w sklepiku xPrimer.

Zamówienia z listy są preferowaną formą składania zapotrzebowań na sprzęt komputerowy. Zgoda na zakup spoza listy będzie wydawana przez komisję jednak rzadziej niż w poprzednich latach. Potrzebę zakupu sprzętu spoza listy należy uzasadnić na na formularzu uzasadnienie-komputery, który należy dołączyć do zapotrzebowania w systemie xPrimer. Wszystkie zamówienia sprzętu komputerowego należy kierować do Działu Informatycznych Zamówień Publicznych.

Korespondencję w razie pytań proszę kierować na adres: Dorota.Matjaszek@umk.pl

Procedura dostawy sprzętu komputerowego do UCI jest taka jak dotychczas:

  1. Po dostawie sprzętu Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
    • imienia i nazwiska użytkownika;
    • numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
    • numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
    • ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
  2. Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
  3. Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.

Zgłoszenia reklamacyjne sprzętu zakupionego z dostaw sukcesywnych proszę kierować na adres Dorota.Matjaszek@umk.pl podając numer seryjny sprzętu oraz załączając skan faktury i protokołu odbioru z dostawy.