Zakupy komputerów i reklamacje: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

 
(Nie pokazano 81 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Zgodnie z [https://serwisy.umk.pl/dzorgan/z/43LSXF/163_zapotrzebowanie_na_sprzet_komp.pdf Zarządzeniem Rektora], UCI prowadzi zakupy komputerów w standardowych konfiguracjach.  
+
'''Ostatnie zamówienie ze specyfikacji 2023 zostało wysłane 11 kwietnia. Chwilowo nowe zapotrzebowania nie są realizowane.  
  
W ostatnich miesiącach nieoczekiwanie wzrosła liczba zamówień na komputery standardowe, co spowodowało, że wyczerpała się kwota, która była zadeklarowana w przetargu. Z tego powodu musieliśmy zawiesić przyjmowanie zleceń do czasu rozstrzygnięcia kolejnego przetargu. Przetarg został ogłoszony i planowany termin otwarcia ofert to 8.01.2020. Ogłoszenie dostępne jest [https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/?action=one&id=2047 tutaj].
+
26 kwietnia planowane jest otwarcie ofert w nowym postępowaniu. W maju wyłoniony zostanie nowy dostawca i poznamy nową listę sprzętów standardowych.  
 +
Poprzednia specyfikacja dostępna jest tutaj:
  
Opisy konfiguracji zostały przygotowane w sposób przewidywany przepisami, ostateczne dane będą znane dopiero po rozstrzygnięciu przetargu.
+
{{#l:dlink|Specyfikacja-nowa-umowa-2023.pdf|Specyfikacja - nowa umowa 2023}}
  
Komputery w niestandardowych konfiguracjach mogą być kupowane w dotychczasowym trybie, tj. za pośrednictwem Działu Aparatury Naukowej, ale taki zakup będzie wymagał dodatkowego uzasadnienia i decyzji [https://serwisy.umk.pl/dzorgan/z/HWaEcU/166_pow_Komisji_do_weryfikacji_zapotrzebowania_na_sprzet_komputerowy.pdf Komisji do weryfikacji zapotrzebowania na sprzęt komputerowy w konfiguracji specjalnej].
+
Informacje ogólne:
 +
W związku z nową formą przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do podania nazwy modelu dostarczanego w danej konfiguracji. Zawarte w tabeli parametry są jedynymi znanymi nam wartościami i Wykonawca ma możliwość dostarczyć dowolny sprzęt określony tymi parametrami. Zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowań na konkretną kategorię wybraną w sklepiku xPrimer.
  
Zapotrzebowania na konfiguracje specjalne należy składać do DAN za pośrednictwem systemu Sezam, do zapotrzebowania należy dołączyć uzasadnienie na formularzu: {{#l:dlink|uzasadnienie-komputery.docx}}
+
Zamówienia z listy są preferowaną formą składania zapotrzebowań na sprzęt komputerowy. Zgoda na zakup spoza listy będzie wydawana przez komisję jednak rzadziej niż w poprzednich latach. Potrzebę zakupu sprzętu spoza listy należy uzasadnić na na formularzu <span class="single_linebreak" style="background-color: lightgray;" data-mce-mark="1">{{ #l:dlink|uzasadnienie-komputery.docx }}</span>, który należy dołączyć do zapotrzebowania w systemie xPrimer. Wszystkie zamówienia sprzętu komputerowego należy kierować do Działu Informatycznych Zamówień Publicznych.
  
Informujemy, że najkorzystniejszą ofertę na "Sukcesywną dostawę sprzętu komputerowego" złożyła firma Suntar ([https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/?action=one&id=2047 treść zamówienia]).
+
Korespondencję w razie pytań proszę kierować na adres: [mailto:Dorota.Matjaszek@umk.pl Dorota.Matjaszek@umk.pl]
  
W najbliższym czasie planowane jest zawarcie umowy.
+
Procedura dostawy sprzętu komputerowego do UCI jest taka jak dotychczas:
  
Po zamieszczeniu szczegółowej specyfikacji sprzętu rozpoczniemy zbieranie zamówień na nowe konfiguracje.
+
# Po dostawie sprzętu Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
 +
#* imienia i nazwiska użytkownika;
 +
#* numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
 +
#* numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
 +
#* ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
 +
# Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
 +
# Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.
 +
 
 +
Zgłoszenia reklamacyjne sprzętu zakupionego  z dostaw sukcesywnych proszę kierować na adres Dorota.Matjaszek@umk.pl podając numer seryjny sprzętu oraz załączając skan faktury i protokołu odbioru z dostawy.

Aktualna wersja na dzień 14:27, 25 kwi 2024

Ostatnie zamówienie ze specyfikacji 2023 zostało wysłane 11 kwietnia. Chwilowo nowe zapotrzebowania nie są realizowane.

26 kwietnia planowane jest otwarcie ofert w nowym postępowaniu. W maju wyłoniony zostanie nowy dostawca i poznamy nową listę sprzętów standardowych. Poprzednia specyfikacja dostępna jest tutaj:

Specyfikacja - nowa umowa 2023

Informacje ogólne: W związku z nową formą przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do podania nazwy modelu dostarczanego w danej konfiguracji. Zawarte w tabeli parametry są jedynymi znanymi nam wartościami i Wykonawca ma możliwość dostarczyć dowolny sprzęt określony tymi parametrami. Zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowań na konkretną kategorię wybraną w sklepiku xPrimer.

Zamówienia z listy są preferowaną formą składania zapotrzebowań na sprzęt komputerowy. Zgoda na zakup spoza listy będzie wydawana przez komisję jednak rzadziej niż w poprzednich latach. Potrzebę zakupu sprzętu spoza listy należy uzasadnić na na formularzu uzasadnienie-komputery, który należy dołączyć do zapotrzebowania w systemie xPrimer. Wszystkie zamówienia sprzętu komputerowego należy kierować do Działu Informatycznych Zamówień Publicznych.

Korespondencję w razie pytań proszę kierować na adres: Dorota.Matjaszek@umk.pl

Procedura dostawy sprzętu komputerowego do UCI jest taka jak dotychczas:

  1. Po dostawie sprzętu Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
    • imienia i nazwiska użytkownika;
    • numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
    • numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
    • ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
  2. Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
  3. Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.

Zgłoszenia reklamacyjne sprzętu zakupionego z dostaw sukcesywnych proszę kierować na adres Dorota.Matjaszek@umk.pl podając numer seryjny sprzętu oraz załączając skan faktury i protokołu odbioru z dostawy.