Polityka bezp zał 3: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{DISPLAYTITLE:Załącznik nr 3 do zarządzenia Nr 196 | {{DISPLAYTITLE:Załącznik nr 3 do zarządzenia Nr 196 | ||
Rektora UMK z dnia 19 grudnia 2017 r.}} | Rektora UMK z dnia 19 grudnia 2017 r.}} | ||
+ | __NOTOC__ | ||
Patrz też: | Patrz też: | ||
* [[Zewnętrzne usługi autoryzowane]] | * [[Zewnętrzne usługi autoryzowane]] |
Aktualna wersja na dzień 15:28, 10 sty 2018
Patrz też:
[edytuj] Regulamin korzystania z zewnętrznych usług sieciowych dostępnych poprzez Centralny Punkt Logowania
[edytuj] § 1
Uczelniane Centrum Informatyczne UMK, we współpracy z Polską Federacją Zarządzania Tożsamością PIONIER.Id, umożliwia dostęp do zewnętrznych usług sieciowych. Logowanie do tych usług następuje za pośrednictwem Centralnego Punktu Logowania UMK, przy pomocy konta UMK.
[edytuj] § 2
Użytkownik jest zobowiązany do zachowania bezpieczeństwa logowania postępując zgodnie z dokumentem „Zalecenia dotyczące bezpieczeństwo logowania” dostępnym na stronach UCI.
[edytuj] § 3
- W trakcie logowania do usługi zewnętrznej zazwyczaj konieczne jest przekazanie wybranych danych dotyczących konta użytkownika, takich jak adres mailowy, status w ramach UMK (pracownik lub student), nazwisko, imię.
- Przed przesłaniem danych użytkownik jest pytany o zgodę, która może być wydana jednorazowo lub na stałe.
- Przed zalogowaniem do usługi użytkownik może sprawdzić Politykę Prywatności dotyczącą danej usługi.
[edytuj] § 4
- O ile regulamin danej usługi nie stanowi inaczej, użytkownik może korzystać z usługi wyłącznie na swoje potrzeby związane z jego statusem na UMK, tj. pracy lub studiów na UMK.
- Użytkownik musi przestrzegać ew. dodatkowych ograniczeń opisanych na stronach usług, np. zakazu masowego pobierania danych, ich nieautoryzowanej publikacji itp.
- Użytkownikowi nie wolno udostępniać własnego konta innym osobom.
- Użytkownikowi nie wolno uruchamiać oprogramowania korzystającego z usługi w jego imieniu.