E-learning dla prowadzacych: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Linia 2: Linia 2:
  
 
Jeżeli korzystacie Państwo z Office 365, ale nie czytacie tam regularnie poczty, to sugerujemy by przekierować ją na inne konto, które jest czytane regularnie. Na adres wewnętrznej poczty w Office 365 mogą przychodzić różne komunikaty i dobrze je czytać. Instrukcje jak przekierować pocztę są [[Outlook365|tutaj]].
 
Jeżeli korzystacie Państwo z Office 365, ale nie czytacie tam regularnie poczty, to sugerujemy by przekierować ją na inne konto, które jest czytane regularnie. Na adres wewnętrznej poczty w Office 365 mogą przychodzić różne komunikaty i dobrze je czytać. Instrukcje jak przekierować pocztę są [[Outlook365|tutaj]].
 +
 +
Obecnie zalecamy korzystanie z następujących narzędzi wspomagających e-learning: platforma Moodle, system wideokonferencyjny BigBlueButton oraz Microsoft Teams.
 +
 +
===Zajęcia w systemie Moodle===
 +
Moodle jest używany na UMK od wielu lat i posiadamy wiele instrukcji wspomagających. Proponujemy zacząć od strony [[Platforma_Moodle|Platforma Moodle]].

Wersja z 16:21, 28 mar 2020

Na tej stronie prezentujemy podstawowe informacje dla prowadzących zajęcia na UMK w trybie e-learningu. Strona jest regularnie aktualizowana.

Jeżeli korzystacie Państwo z Office 365, ale nie czytacie tam regularnie poczty, to sugerujemy by przekierować ją na inne konto, które jest czytane regularnie. Na adres wewnętrznej poczty w Office 365 mogą przychodzić różne komunikaty i dobrze je czytać. Instrukcje jak przekierować pocztę są tutaj.

Obecnie zalecamy korzystanie z następujących narzędzi wspomagających e-learning: platforma Moodle, system wideokonferencyjny BigBlueButton oraz Microsoft Teams.

Zajęcia w systemie Moodle

Moodle jest używany na UMK od wielu lat i posiadamy wiele instrukcji wspomagających. Proponujemy zacząć od strony Platforma Moodle.