Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
m |
m |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
* Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: [[Studenci_i_doktoranci_-_zakładanie_konta|Studenci i doktoranci - zakładanie konta]]. | * Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: [[Studenci_i_doktoranci_-_zakładanie_konta|Studenci i doktoranci - zakładanie konta]]. | ||
* Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając [https://www.uci.umk.pl/skrypty/nowehaslo/ tej strony]. | * Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając [https://www.uci.umk.pl/skrypty/nowehaslo/ tej strony]. | ||
+ | * Jeśli jesteś pracownikiem UMK i chcesz zresetować hasło, skorzystaj ze wskazówek na stronie [[Zapomniane_hasło|Zapomniane hasło]]. | ||
===Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."=== | ===Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."=== |
Wersja z 10:53, 18 cze 2013
Usunąłem stare/duże wiadomości, jednakże nadal mam przekroczony limit konta pocztowego i/lub widzę komunikat "Mailbox over quota"
W trakcie porządkowania poczty należy uaktywnić opcję "Pokaż usunięte" (po prawej stronie, pod górną belką). W przeciwnym razie listy zaznaczone do usunięcia nie będą widoczne, ale nadal będę pozostawały w skrzynce. Całkowite usunięcie listów następuje dopiero po wybraniu opcji "Wyczyść usunięte".
Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa.
- Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: Studenci i doktoranci - zakładanie konta.
- Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając tej strony.
- Jeśli jesteś pracownikiem UMK i chcesz zresetować hasło, skorzystaj ze wskazówek na stronie Zapomniane hasło.
Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."
Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.
Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...
Administratorzy serwerów UMK
Nie widzę nowych wiadomości w skrzynce pocztowej.
- Sprawdź, czy w górnej belce internetowego interfejsu pocztowego włączone jest sortowanie według daty:
Sortowanie można zmienić klikając na tytuł kolumny, według której chcemy sortować wiadomości.
- Sprawdź poprawność swoich filtrów, szczególnie czarną listę. Aby to zrobić skorzystaj ze wskazówek na stronie Ustawienia filtrów pocztowych
- Sprawdź, czy limit skrzynki pocztowej nie został przekroczony. Aktualną zajętość skrzynki, wraz z listą największych załączników znajdziesz na tej stronie. Więcej porad dotyczących porządkowania poczty znajdziesz na stronie Porządkowanie poczty.