Często zadawane pytania (FAQ)

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Spis treści


Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa.

Jest kilka możliwości:

  • Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: Studenci i doktoranci - zakładanie konta.
  • Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając tej strony.

Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."

Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.

Nie widzę nowych wiadomości w skrzynce pocztowej.

  • Sprawdź, czy w górnej belce internetowego interfejsu pocztowego włączone jest sortowanie według daty:
Sortowanie.png

Sortowanie można zmienić klikając na tytuł kolumny, według której chcemy sortować wiadomości.

  • Sprawdź poprawność swoich filtrów, szczególnie czarną listę. Aby to zrobić skorzystaj ze wskazówek na stronie Filtry wiadomości
  • Sprawdź, czy limit skrzynki pocztowej nie został przekroczony. Aktualną zajętość skrzynki, wraz z listą największych załączników znajdziesz na tej stronie. Więcej porad dotyczących porządkowania poczty znajdziesz na stronie Porządkowanie poczty.