Studenci i doktoranci - korzystanie z konta
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Zapomniałem hasła - co zrobić?
W przypadku zapomnienia nazwy konta lub hasła należy skorzystać z formularza:
Ustaw nowe hasło.
Prosimy również zaznajomić się z najczęściej zadawanymi pytaniami.
W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt z Działem Pomocy.
W jaki sposób można zmienić hasło do konta?
Hasło do konta można zmienić poprzez:
W jaki sposób można sprawdzić wielkość konta?
Wielkość konta można sprawdzić używając formularza WWW.
Domyślny limit wielkości konta wynosi:
- 500 MB na pocztę
- 100 MB na stronę WWW (500 MB dla organizacji studenckich)
W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest zwiększenie tego limitu, po przesłaniu prośby na adres dsu@uci.umk.pl.
Jak skopiować pliki na konto na serwerze lub pobrać je z niego?
Odpowiedź na to pytanie znajduje się na stronach Kopiowanie plików na serwer i pobieranie ich z niego.
W jaki sposób można uzyskać dostęp do bazy danych MySQL?
Odpowiedź na to pytanie znajduje się na stronach Usługa SQL.
W jaki sposób można odzyskać pliki/pocztę z kopii zapasowej?
W przypadku skasowania ważnych plików lub korespondencji, istnieje możliwość ich odzyskania z wykonywanych codziennie kopii zapasowych obejmujących dwa ostatnie tygodnie. W tym celu wystarczy wysłać e-mail na adres dsu@uci.umk.pl z informacją określającą co należy odzyskać.
Dostęp do sieci bezprzewodowej
W ramach projektu eduroam w budynkach Uniwersytetu Mikołaja Kopernika został udostępniony system swobodnego dostępu do Internetu. Za jego pomocą każdy pracownik i student UMK może uzyskać dostęp do sieci przy pomocy karty bezprzewodowej.
Każdy student i doktorant UMK posiadający konto na jednym z serwerów UMK i dysponujący komputerem z kartą WiFi może korzystać z sieci bezprzewodowej udostępnionej na UMK w ramach projektu eduroam. Opis konfiguracji komputera dostępny jest na stronach http://eduroam.umk.pl/.
Czy z konta pocztowego mogę wysyłać dowolną liczbę wiadomości?
Nie. Jeśli planujesz wysłać powyżej 450 wiadomości w ciągu dnia, skontaktuj się z Działem Sieci Uniwersyteckiej (dsu@umk.pl) i w wiadomości poinformuj nas o tym fakcie. Zdecydujemy czy wpisać Twój adres tymczasowo na białą listę nadawców.
Powodem ograniczenia jest ochrona przed rozsyłaniem spamu.