Zakupy komputerów i reklamacje: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Linia 2: | Linia 2: | ||
{{#l:dlink|Specyfikacja-nowa-umowa-2023.pdf|Specyfikacja - nowa umowa 2023}} | {{#l:dlink|Specyfikacja-nowa-umowa-2023.pdf|Specyfikacja - nowa umowa 2023}} | ||
− | |||
'''14 kwietnia zakończyliśmy zamówienia z poniższej listy. Dostępne są ostatnie sztuki z modeli B1, B2, D3, D4, S3. S6. Nowa lista już wkrótce. Tutaj można zapoznać się ze specyfikacją: | '''14 kwietnia zakończyliśmy zamówienia z poniższej listy. Dostępne są ostatnie sztuki z modeli B1, B2, D3, D4, S3. S6. Nowa lista już wkrótce. Tutaj można zapoznać się ze specyfikacją: |
Wersja z 13:45, 19 kwi 2023
Informujemy, że 18 kwietnia podpisaliśmy kolejną umowę z firmą Exon na 6 miesięcy. W sklepiku dostępne są już nowe konfiguracje. Specyfikacja techniczna sprzętu oferowanego w nowej umowie dostępna jest tutaj:
Specyfikacja - nowa umowa 2023
14 kwietnia zakończyliśmy zamówienia z poniższej listy. Dostępne są ostatnie sztuki z modeli B1, B2, D3, D4, S3. S6. Nowa lista już wkrótce. Tutaj można zapoznać się ze specyfikacją:
W związku z nową formą przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do podania nazwy modelu dostarczanego w danej konfiguracji. Zawarte w tabeli parametry są jedynymi znanymi nam wartościami i Wykonawca ma możliwość dostarczyć dowolny sprzęt określony tymi parametrami. Zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowań na konkretną kategorię wybraną w sklepiku xPrimer.
Zamówienia z listy są preferowaną formą składania zapotrzebowań na sprzęt komputerowy. Zgoda na zakup spoza listy będzie wydawana przez komisję jednak rzadziej niż w poprzednich latach. Potrzebę zakupu sprzętu spoza listy należy uzasadnić na na formularzu uzasadnienie-komputery, który należy dołączyć do zapotrzebowania w systemie xPrimer. Wszystkie zamówienia sprzętu komputerowego należy kierować do Działu Informatycznych Zamówień Publicznych.
Korespondencję w razie pytań proszę kierować na adres: Dorota.Matjaszek@umk.pl
Procedura dostawy sprzętu komputerowego do UCI jest taka jak dotychczas:
- Po dostawie sprzętu Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
- imienia i nazwiska użytkownika;
- numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
- numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
- ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
- Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
- Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.
Zgłoszenia reklamacyjne sprzętu zakupionego z dostaw sukcesywnych proszę kierować na adres Dorota.Matjaszek@umk.pl podając numer seryjny sprzętu oraz załączając skan faktury i protokołu odbioru z dostawy.