Problemy Office365: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

(Co zrobić, jeżeli upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym?)
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Na tej stronie zbieramy odpowiedzi na naczęściej pojawiające się pytania związane z korzystaniem platformy Microsoft Office 365
+
{{DISPLAYTITLE:Problemy Office 365}}
 +
Na tej stronie zbieramy odpowiedzi na naczęściej pojawiające się pytania związane z korzystaniem platformy Microsoft Office 365.
  
W wielu wypadkach najlepszym rozwiązaniem jest cierpliwość, przetwarzanie informacji po stronie Microsoft może zabrać nawet dobę, dlatego prosimy robić przygotowania z wyprzedzeniem i nie wysyłać pytań do pomocy zbyt szybko.
+
W wielu wypadkach najlepszym rozwiązaniem jest cierpliwość, przetwarzanie informacji po stronie Microsoft może zabrać nawet dobę, dlatego prosimy przygotować się z wyprzedzeniem i nie wysyłać pytań do pomocy zbyt szybko.
  
Zakładanie konta oraz ewentualny reset hasła należy realizować '''wyłącznie''' poprzez stronę [https://office365.uci.umk.pl/ https://office365.uci.umk.pl/]
+
Zakładanie konta oraz ewentualny reset hasła należy realizować '''wyłącznie''' poprzez stronę [https://office365.uci.umk.pl/ https://office365.uci.umk.pl/], sekcja [https://office365.uci.umk.pl/#myprofile Moje konto], przycisk RESETUJ HASŁO.
  
===W czasie logowania do Office365 otrzymuję infwmację, że w systemie nie ma mojego konta===
+
===W czasie logowania do Office365 otrzymuję informację, że w systemie nie ma mojego konta===
Po pierwsze proszę pamiętać, że w Office365 logujemy się nieco innym identyfikatorem niż co Centralnego Punktu Logowania UMK - w domenie pojawia się dodatkowy człon o365. Cały identyfikator jest wyświetlany na stronie [https://office365.uci.umk.pl/ https://office365.uci.umk.pl/].
+
Po pierwsze proszę pamiętać, że w Office 365 logujemy się nieco innym identyfikatorem niż do Centralnego Punktu Logowania UMK - w domenie pojawia się dodatkowy człon o365. Identyfikator konta Office 365 jest wyświetlany na początku strony [https://office365.uci.umk.pl/ https://office365.uci.umk.pl/] (gdy zostało już założone konto Office 365).
  
===Upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym?===
+
===Upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym===
 
Napisz do [mailto:o365@umk.pl o365@umk.pl] podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.
 
Napisz do [mailto:o365@umk.pl o365@umk.pl] podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.
  
 
===Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji===
 
===Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji===
Jeżeli od czasu rejestracji monęło już kilka godzin, to napisz do [mailto:o365@umk.pl o365@umk.pl] podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.
+
Jeżeli od czasu rejestracji minęło już kilka godzin, to napisz do [mailto:o365@umk.pl o365@umk.pl] podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.

Aktualna wersja na dzień 12:13, 7 kwi 2020

Na tej stronie zbieramy odpowiedzi na naczęściej pojawiające się pytania związane z korzystaniem platformy Microsoft Office 365.

W wielu wypadkach najlepszym rozwiązaniem jest cierpliwość, przetwarzanie informacji po stronie Microsoft może zabrać nawet dobę, dlatego prosimy przygotować się z wyprzedzeniem i nie wysyłać pytań do pomocy zbyt szybko.

Zakładanie konta oraz ewentualny reset hasła należy realizować wyłącznie poprzez stronę https://office365.uci.umk.pl/, sekcja Moje konto, przycisk RESETUJ HASŁO.

[edytuj] W czasie logowania do Office365 otrzymuję informację, że w systemie nie ma mojego konta

Po pierwsze proszę pamiętać, że w Office 365 logujemy się nieco innym identyfikatorem niż do Centralnego Punktu Logowania UMK - w domenie pojawia się dodatkowy człon o365. Identyfikator konta Office 365 jest wyświetlany na początku strony https://office365.uci.umk.pl/ (gdy zostało już założone konto Office 365).

[edytuj] Upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym

Napisz do o365@umk.pl podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.

[edytuj] Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji

Jeżeli od czasu rejestracji minęło już kilka godzin, to napisz do o365@umk.pl podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.