Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

m
Linia 1: Linia 1:
 
__toc__
 
__toc__
  
===Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa. Co robić?===
+
===Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa===
 
Jest kilka możliwości:
 
Jest kilka możliwości:
 
* Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: [[Studenci_i_doktoranci_-_zakładanie_konta|Studenci i doktoranci - zakładanie konta]].  
 
* Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: [[Studenci_i_doktoranci_-_zakładanie_konta|Studenci i doktoranci - zakładanie konta]].  
 
* Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając [https://www.uci.umk.pl/skrypty/nowehaslo/ tej strony].
 
* Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając [https://www.uci.umk.pl/skrypty/nowehaslo/ tej strony].
 +
 +
===Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."===
 +
Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.

Wersja z 09:11, 18 cze 2013

Spis treści


Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa

Jest kilka możliwości:

  • Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: Studenci i doktoranci - zakładanie konta.
  • Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając tej strony.

Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."

Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.