Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Linia 1: Linia 1:
'''Pytanie:''' Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa. Co robić?
+
'''Pytanie:''' Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa. Co robić? <br>
 
+
'''Odpowiedź:''' Jest kilka możliwości:
'''Odpowiedź:''' Jest kilka możliwości. Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z [https://www.uci.umk.pl/studenci/konto/zakladanie/ formularza].
+
* Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: [[Studenci_i_doktoranci_-_zakładanie_konta|Studenci i doktoranci - zakładanie konta]].
 +
* Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając [https://www.uci.umk.pl/skrypty/nowehaslo/ tej strony].

Wersja z 09:00, 18 cze 2013

Pytanie: Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa. Co robić?
Odpowiedź: Jest kilka możliwości:

  • Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: Studenci i doktoranci - zakładanie konta.
  • Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając tej strony.