Zarządzanie listą dyskusyjną
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Panel do zarządzania listami dyskusyjnymi znajduje się pod adresem: listy.umk.pl.
Zarządzanie subskrybentami listy
Dodawanie członka na listę
Listę mailingową możemy odnaleźć za pomocą formularza wyszukiwania
W polu wyszukiwania należy wpisać nazwę listy lub jej część
Po odnalezieniu listy klikamy link
...a następnie wybieramy "Zarządzaj subskrybentami"
Aby dodać nowego członka wpisujemy go w pole formularza, a następnie klikamy Dodaj (1). Jeśli nie chcemy informować danego użytkownika o tym, że został zapisany na listę klikamy "Cisza (nie wysyłaj e-maila powitalnego)" (2).
Wiadomość informującą o zapisaniu na listę wygląda następująco ("Cisza (nie wysyłaj e-maila powitalnego)" musi pozostać odznaczone, aby użytkownik dostał taki mail):
Po poprawnym dodaniu nowego członka zobaczymy go na liście:
Usuwanie członka z listy
W celu usunięcia członka z listy klikamy obok konkretnego adresu e-mail (1), następnie zaznaczamy (lub nie) "Tryb cichy" (2) i klikamy "Usuń zaznaczone adresy email" (3).