Zarządzanie listą dyskusyjną

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Panel do zarządzania listami dyskusyjnymi znajduje się pod adresem: listy.umk.pl.

Zarządzanie subskrybentami listy

Dodawanie członka na listę

Listę mailingową możemy odnaleźć za pomocą formularza wyszukiwania

Zarzadzanie lista 0001.png

W polu wyszukiwania należy wpisać nazwę listy lub jej część

Zarzadzanie lista 0002.png

Po odnalezieniu listy klikamy link

Zarzadzanie lista 0003.png

...a następnie wybieramy "Zarządzaj subskrybentami"

Zarzadzanie lista 0004.png

Aby dodać nowego członka wpisujemy go w pole formularza, a następnie klikamy Dodaj (1). Jeśli nie chcemy informować danego użytkownika o tym, że został zapisany na listę klikamy "Cisza (nie wysyłaj e-maila powitalnego)" (2).

Zarzadzanie lista 0005.png

Wiadomość informującą o zapisaniu na listę wygląda następująco ("Cisza (nie wysyłaj e-maila powitalnego)" musi pozostać odznaczone, aby użytkownik dostał taki mail):

Zarzadzanie lista 0008.png

Po poprawnym dodaniu nowego członka zobaczymy go na liście:

Zarzadzanie lista 0006.png

Usuwanie członka z listy

W celu usunięcia członka z listy klikamy obok konkretnego adresu e-mail (1), następnie zaznaczamy (lub nie) "Tryb cichy" (2) i klikamy "Usuń zaznaczone adresy email" (3).

Zarzadzanie lista 0007.png