Tworzenie kosza na usunięte wiadomości
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
W celu utworzenia kosza na usunięte wiadomości pocztowe wykonujemy następujące kroki:
- Wybieramy ikonę koła zębatego -> "Preferencje" -> klikamy "Poczta".
- Klikamy link "Usuwanie i przenoszenie wiadomości".
- Zaznaczamy opcję "Podczas usuwania wiadomości, czy przenosić je do folderu śmieci zamiast oznaczać jako usunięte w bieżącej skrzynce pocztowej?".
- Z listy rozwijanej "Skrzynka pocztowa śmieci" wybieramy opcję "Utwórz folder".
- W okienku dialogowym wprowadzamy nazwę "Trash" dla naszego kosza i zatwierdzamy klikając przycisk "OK".
- Klikamy przycisk "Zapisz". (Na pasku listy rozwijanej "Skrzynka pocztowa śmieci" widnieje nazwa "Utwórz folder [Trash]")
- Powinniśmy ujrzeć dwa komunikaty: "Folder Kosz został pomyślnie utworzony" oraz "Twoje ustawienia zostały uaktualnione".
- Po odświeżeniu strony interfejsu pocztowego lub po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu na liście folderów ujrzymy ikonę folderu "Kosz" wraz z małą ikoną kosza. Od tej pory w tym folderze będą znajdowały się nasze usunięte wiadomości.