Zarządzanie listą dyskusyjną

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Zarządzanie subskrybentami listy

Dodawanie członka na listę

W spisie list (1) szukamy żądaną listę i klikamy administracja (2).

Sympa01.png

W menu po lewej stronie wybieramy "Przejrzyj członków".

Sympa02.png

Aby dodać nowego członka wpisujemy go w pole formularze a następnie klikamy Dodaj (2). Jeśli nie chcemy informować danego użytkownika o tym, że został zapisany na listę klikamy "nie informuj zainteresowanego" (1).

Sympa03.png

Wiadomość informującą o zapisaniu na listę wygląda następująco ("nie informuj zainteresowanego" musi pozostać odznaczone, aby użytkownik dostał taki mail):

Sympa06.png

Po poprawnym dodaniu nowego członka zobaczymy go na liście:

Sympa04.png

Usuwanie członka z listy

W celu usunięcia członka z listy klikamy obok konkretnego adresu e-mail (1), następnie zaznaczamy (lub nie) "nie informuj zainteresowanego" (2) i klikamy "Usuń zaznaczone adresy email" (3).

Sympa05.png