Zarządzanie listą dyskusyjną: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
m |
m |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Panel do zarządzania listami dyskusyjnymi znajduje się pod adresem: [https:// | + | Panel do zarządzania listami dyskusyjnymi znajduje się pod adresem: [https://listy.umk.pl listy.umk.pl]. |
== Zarządzanie subskrybentami listy == | == Zarządzanie subskrybentami listy == | ||
=== Dodawanie członka na listę === | === Dodawanie członka na listę === |
Wersja z 11:43, 5 paź 2021
Panel do zarządzania listami dyskusyjnymi znajduje się pod adresem: listy.umk.pl.
Zarządzanie subskrybentami listy
Dodawanie członka na listę
W spisie list (1) szukamy żądaną listę i klikamy administracja (2).
W menu po lewej stronie wybieramy "Przejrzyj członków".
Aby dodać nowego członka wpisujemy go w pole formularze a następnie klikamy Dodaj (2). Jeśli nie chcemy informować danego użytkownika o tym, że został zapisany na listę klikamy "nie informuj zainteresowanego" (1).
Wiadomość informującą o zapisaniu na listę wygląda następująco ("nie informuj zainteresowanego" musi pozostać odznaczone, aby użytkownik dostał taki mail):
Po poprawnym dodaniu nowego członka zobaczymy go na liście:
Usuwanie członka z listy
W celu usunięcia członka z listy klikamy obok konkretnego adresu e-mail (1), następnie zaznaczamy (lub nie) "nie informuj zainteresowanego" (2) i klikamy "Usuń zaznaczone adresy email" (3).