Zakupy komputerów i reklamacje

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Plik:Stan magazynowy EXON 12-11-22.xlsOgłaszamy, że od tego roku UCI poszerzyło ofertę sprzętu komputerowego kupowanego w ramach dostaw sukcesywnych. Przetarg na kolejny rok wygrała firma EXON. Tutaj można zapoznać się z nową listą konfiguracji:

Specyfikacja szczegółowa

W związku z nową formą przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do podania nazwy modelu dostarczanego w danej konfiguracji. Zawarte w tabeli parametry są jedynymi znanymi nam wartościami i Wykonawca ma możliwość dostarczyć dowolny sprzęt określony tymi parametrami. Zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowań na konkretną kategorię wybraną w sklepiku xPrimer.

Zamówienia z listy są preferowaną formą składania zapotrzebowań na sprzęt komputerowy. Zgoda na zakup spoza listy będzie wydawana przez komisję jednak rzadziej niż w poprzednich latach. Potrzebę zakupu sprzętu spoza listy należy uzasadnić na na formularzu uzasadnienie-komputery, który należy dołączyć do zapotrzebowania w systemie xPrimer. Wszystkie zamówienia sprzętu komputerowego należy kierować do Działu Informatycznych Zamówień Publicznych.

Firma Exon przygotowała wykaz stanu magazynowego. Wydłużył się czas oczekiwania na modele, których stan jest zerowy, podobnie jak wykazane w mniejszych ilościach (niż planowane zamówienie). Informacji na temat terminu realizacji zakupu tych modeli udziela pani Joanna Hinz z firmy EXON: tel: +48 797 623 440 e-mail: joanna.hinz@exon.pl . Pozostałe modele dostępne są 'od ręki':

Stan magazynowy EXON

Zamówienia są kompletowane i wysyłane raz na 2 tygodnie. Aktualnie dostawa sprzętu do użytkownika trwa około 2 tygodni od złożenia zamówienia u dostawcy.

Korespondencję w razie pytań proszę kierować na adres: Dorota.Matjaszek@umk.pl

Procedura dostawy sprzętu komputerowego do UCI jest taka jak dotychczas:

  1. Po dostawie sprzętu Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
    • imienia i nazwiska użytkownika;
    • numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
    • numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
    • ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
  2. Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
  3. Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.

Zgłoszenia reklamacyjne sprzętu zakupionego z dostaw sukcesywnych proszę kierować na adres Dorota.Matjaszek@umk.pl podając numer seryjny.