Zakupy komputerów i reklamacje
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Wersja Dmatjaszek@umk.pl (dyskusja | edycje) z dnia 11:59, 22 lut 2022
Informujemy, że lista konfiguracji zostanie zmieniona. Nowe parametry zamieścimy gdy tylko zostanie rozstrzygnięty przetarg.
Procedura zamawiania standardowego sprzętu komputerowego będzie taka jak dotychczas:
- Użytkownik dokonuje zamówienia w systemie xPrimer wybierając, jako jednostkę realizującą Dział Informatycznych Zamówień Publicznych i wskazując sprzęt w wybranej konfiguracji z tzw. sklepiku. Kompletowanie zamówienia w UCI trwa około miesiąc.
- Po dostawie sprzętu do UCI Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
- imienia i nazwiska użytkownika;
- numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
- numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
- ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
- Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
- Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.