Zakupy komputerów i reklamacje

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Informujemy, że lista konfiguracji zostanie zmieniona. Nowe parametry zamieścimy gdy tylko zostanie rozstrzygnięty przetarg.


Procedura zamawiania standardowego sprzętu komputerowego będzie taka jak dotychczas:

  1. Użytkownik dokonuje zamówienia w systemie xPrimer wybierając, jako jednostkę realizującą Dział Informatycznych Zamówień Publicznych i wskazując sprzęt w wybranej konfiguracji z tzw. sklepiku. Kompletowanie zamówienia w UCI trwa około miesiąc.
  2. Po dostawie sprzętu do UCI Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
    • imienia i nazwiska użytkownika;
    • numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
    • numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
    • ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
  3. Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
  4. Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.