Zakupy komputerów i reklamacje

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Z powodu wykorzystania puli na sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego zamykamy przyjmowanie zamówień na ten rok. Zamówienia wprowadzone do tej pory są w realizacji, kilka ostatnich zostanie cofniętych z powodu wykorzystania kwoty.

W razie pytań prosimy o kontakt wyłącznie mailowy, jednak tylko w uzasadnionych przypadkach. W tym momencie nie udzielamy odpowiedzi na pytania związane z rozstrzygnięciem następnego przetargu.

Komputery w niestandardowych konfiguracjach mogą być kupowane w dotychczasowym trybie, tj. za pośrednictwem Działu Aparatury Naukowej, ale taki zakup będzie wymagał dodatkowego uzasadnienia i decyzji Komisji do weryfikacji zapotrzebowania na sprzęt komputerowy w konfiguracji specjalnej.

Zapotrzebowania na konfiguracje specjalne należy składać do DAN za pośrednictwem systemu Sezam, do zapotrzebowania należy dołączyć uzasadnienie na formularzu: uzasadnienie-komputery

Parametry szczegółowe sprzętu można sprawdzić w

Procedura zamawiania standardowego sprzętu komputerowego.

  1. Użytkownik dokonuje z zamówienia w Sezamie wybranego modelu komputera zgodnie z dostępną specyfikacją.
  2. Sprzęt jest dostarczany przez firmę EXON do UCI i podpisywany jest protokół odbioru (kontrola ilościowa dostarczonego sprzętu).
  3. Po otrzymaniu faktur UCI dokonuje kontroli jakościowej, podczas której sprawdzana jest zgodność dostarczonego sprzętu ze specyfikacją i zamówieniem użytkownika.
  4. Po akceptacji, UCI przesyła do Jednostki fakturę, dla której jest dany sprzęt z prośbę o podanie:
    - imienia i nazwiska użytkownika;
    - numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
    - numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
    - ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie niestandardowe;
  5. Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
  6. Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.