Zakupy komputerów i reklamacje: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Linia 3: Linia 3:
  
  
Procedura zamawiania standardowego sprzętu komputerowego.
+
Procedura zamawiania standardowego sprzętu komputerowego będzie taka jak dotychczas:
  
 
# Użytkownik dokonuje zamówienia w systemie xPrimer wybierając, jako jednostkę realizującą '''Dział Informatycznych Zamówień Publicznych''' i wskazując sprzęt w wybranej konfiguracji z tzw. sklepiku. Kompletowanie zamówienia w UCI trwa około miesiąc.
 
# Użytkownik dokonuje zamówienia w systemie xPrimer wybierając, jako jednostkę realizującą '''Dział Informatycznych Zamówień Publicznych''' i wskazując sprzęt w wybranej konfiguracji z tzw. sklepiku. Kompletowanie zamówienia w UCI trwa około miesiąc.
Linia 13: Linia 13:
 
# Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
 
# Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
 
# Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.
 
# Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.
 
Komputery w niestandardowych konfiguracjach mogą być kupowane w dotychczasowym trybie, tj. za pośrednictwem Działu Aparatury Naukowej, ale taki zakup będzie wymagał dodatkowego uzasadnienia i decyzji [https://serwisy.umk.pl/dzorgan/z/HWaEcU/166_pow_Komisji_do_weryfikacji_zapotrzebowania_na_sprzet_komputerowy.pdf Komisji do weryfikacji zapotrzebowania na sprzęt komputerowy w konfiguracji specjalnej].
 
 
Zapotrzebowania na konfiguracje specjalne należy składać do DAN za pośrednictwem systemu xPrimer, do zapotrzebowania należy dołączyć uzasadnienie na formularzu: <span class="single_linebreak" style="background-color: lightgray;" data-mce-mark="1">{{ #l:dlink|uzasadnienie-komputery.docx }}</span>
 

Wersja z 11:59, 22 lut 2022

Informujemy, że lista konfiguracji zostanie zmieniona. Nowe parametry zamieścimy gdy tylko zostanie rozstrzygnięty przetarg.


Procedura zamawiania standardowego sprzętu komputerowego będzie taka jak dotychczas:

  1. Użytkownik dokonuje zamówienia w systemie xPrimer wybierając, jako jednostkę realizującą Dział Informatycznych Zamówień Publicznych i wskazując sprzęt w wybranej konfiguracji z tzw. sklepiku. Kompletowanie zamówienia w UCI trwa około miesiąc.
  2. Po dostawie sprzętu do UCI Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
    • imienia i nazwiska użytkownika;
    • numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
    • numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
    • ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
  3. Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
  4. Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.