Zakupy komputerów i reklamacje: Różnice pomiędzy wersjami
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | ''' | + | '''Ostatnie zamówienie na aktualne kategorie planowane jest na 11 kwietnia. Do tego dnia muszą wpłynąć zapotrzebowania. |
+ | |||
+ | Aktualnie zakupów sprzętu standardowego można dokonywać w ramach umowy podpisanej z firmą Exon. Nowa umowa obowiązuje do 17 kwietnia 2024 r. W sklepiku w xPrimer dostępne są konfiguracje. Specyfikacja techniczna sprzętu oferowanego w nowej umowie dostępna jest tutaj: | ||
{{#l:dlink|Specyfikacja-nowa-umowa-2023.pdf|Specyfikacja - nowa umowa 2023}} | {{#l:dlink|Specyfikacja-nowa-umowa-2023.pdf|Specyfikacja - nowa umowa 2023}} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
Informacje ogólne: | Informacje ogólne: |
Aktualna wersja na dzień 10:46, 28 mar 2024
Ostatnie zamówienie na aktualne kategorie planowane jest na 11 kwietnia. Do tego dnia muszą wpłynąć zapotrzebowania.
Aktualnie zakupów sprzętu standardowego można dokonywać w ramach umowy podpisanej z firmą Exon. Nowa umowa obowiązuje do 17 kwietnia 2024 r. W sklepiku w xPrimer dostępne są konfiguracje. Specyfikacja techniczna sprzętu oferowanego w nowej umowie dostępna jest tutaj:
Specyfikacja - nowa umowa 2023
Informacje ogólne: W związku z nową formą przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do podania nazwy modelu dostarczanego w danej konfiguracji. Zawarte w tabeli parametry są jedynymi znanymi nam wartościami i Wykonawca ma możliwość dostarczyć dowolny sprzęt określony tymi parametrami. Zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowań na konkretną kategorię wybraną w sklepiku xPrimer.
Zamówienia z listy są preferowaną formą składania zapotrzebowań na sprzęt komputerowy. Zgoda na zakup spoza listy będzie wydawana przez komisję jednak rzadziej niż w poprzednich latach. Potrzebę zakupu sprzętu spoza listy należy uzasadnić na na formularzu uzasadnienie-komputery, który należy dołączyć do zapotrzebowania w systemie xPrimer. Wszystkie zamówienia sprzętu komputerowego należy kierować do Działu Informatycznych Zamówień Publicznych.
Korespondencję w razie pytań proszę kierować na adres: Dorota.Matjaszek@umk.pl
Procedura dostawy sprzętu komputerowego do UCI jest taka jak dotychczas:
- Po dostawie sprzętu Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
- imienia i nazwiska użytkownika;
- numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
- numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
- ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
- Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
- Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.
Zgłoszenia reklamacyjne sprzętu zakupionego z dostaw sukcesywnych proszę kierować na adres Dorota.Matjaszek@umk.pl podając numer seryjny sprzętu oraz załączając skan faktury i protokołu odbioru z dostawy.