Zakupy komputerów i reklamacje

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Informujemy, że 18 kwietnia podpisaliśmy kolejną umowę z firmą Exon na 6 miesięcy. W sklepiku dostępne są już nowe konfiguracje. Specyfikacja techniczna sprzętu oferowanego w nowej umowie dostępna jest tutaj:

Specyfikacja - nowa umowa 2023

Z poprzedniej listy dostępne są 'od ręki' ostatnie sztuki modeli: 1 szt. B1(Dell Latitude 3420), 2 szt. B2 (Dell Latitude 3520), 1 szt. D4 (Gigabyte G5 MF), 4 szt. S3 (Optiplex 3090) oraz 1 szt S6 (Optiplex 3000) według poniższej specyfikacji:

Specyfikacja szczegółowa

Komputery są już w UCI więc odbiór jest możliwy zaraz po przeprocedowaniu zapotrzebowania. Stare modele widnieją w xPrimerze z dopiskiem "stara umowa'. Zostały ostatnie sztuki więc dostępne ilości mogą się zmienić. Zamówienie nie może być finansowane ze źródeł zewnętrznych.

Informacje ogólne: W związku z nową formą przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do podania nazwy modelu dostarczanego w danej konfiguracji. Zawarte w tabeli parametry są jedynymi znanymi nam wartościami i Wykonawca ma możliwość dostarczyć dowolny sprzęt określony tymi parametrami. Zamówienia będą realizowane na podstawie zapotrzebowań na konkretną kategorię wybraną w sklepiku xPrimer.

Zamówienia z listy są preferowaną formą składania zapotrzebowań na sprzęt komputerowy. Zgoda na zakup spoza listy będzie wydawana przez komisję jednak rzadziej niż w poprzednich latach. Potrzebę zakupu sprzętu spoza listy należy uzasadnić na na formularzu uzasadnienie-komputery, który należy dołączyć do zapotrzebowania w systemie xPrimer. Wszystkie zamówienia sprzętu komputerowego należy kierować do Działu Informatycznych Zamówień Publicznych.

Korespondencję w razie pytań proszę kierować na adres: Dorota.Matjaszek@umk.pl

Procedura dostawy sprzętu komputerowego do UCI jest taka jak dotychczas:

  1. Po dostawie sprzętu Jednostka otrzyma tabelę z prośbą o podanie:
    • imienia i nazwiska użytkownika;
    • numeru pokoju, w którym będzie użytkowany sprzęt;
    • numeru inwentarzowego dla nowego sprzętu komputerowego;
    • ewentualnych licencji posiadanych przez użytkownika na oprogramowanie;
  2. Po otrzymaniu tych informacji komputer jest przygotowywany do pracy na UMK dla konkretnego użytkownika.
  3. Po skończonej konfiguracji UCI informuje Jednostkę o możliwości odbioru sprzętu komputerowego.

Zgłoszenia reklamacyjne sprzętu zakupionego z dostaw sukcesywnych proszę kierować na adres Dorota.Matjaszek@umk.pl podając numer seryjny sprzętu oraz załączając skan faktury i protokołu odbioru z dostawy.