Zablokowane konto

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Wersja Vins@umk.pl (dyskusja | edycje) z dnia 13:00, 6 gru 2013

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Dlaczego moje konto zostało zablokowane?

Informacja o zablokowanym koncie może pojawić się z kilku powodów:

  • wygasły Twoje uprawnienia do konta
  • Twoje hasło zostało przejęte przez osoby trzecie, a konto było wykorzystywane do rozsyłania spamu,
  • strona internetowa w przestrzeni dyskowej Twojego konta została przejęta przez osoby trzecie,
  • konto było używane do rozpowszechniania treści lub obrazów godzących w dobre imię Uniwersytetu,
  • konto było używane do rozpowszechniania treści lub obrazów o charakterze komercyjnym, reklamowym, politycznym itp.,
  • konto jest niewłaściwie chronione lub zachodzi uzasadnione podejrzenie, że jest używane przez osoby nieupoważnione,

Użytkownikom Sieci Komputerowej UMK zabrania się również:

  • odstępowania uprawnień dotyczących posiadanego konta innym osobom,
  • podejmowania prób wykorzystania obcego konta i uruchamiania aplikacji deszyfrujących hasła,
  • prowadzenia działań mających na celu podsłuchiwanie lub przechwytywanie informacji przepływającej w sieci,
  • zmiany adresu sprzętowego karty sieciowej lub przydzielonego adresu IP (z wyjątkiem sytuacji uzgodnionych z administratorem odpowiedniej sieci),
  • uruchamiania aplikacji, które mogą zakłócać lub destabilizować pracę systemu lub sieci komputerowej, bądź naruszyć prywatność zasobów systemowych,
  • wysyłania masowej poczty kierowanej do losowych odbiorców (spam).

Co zrobić, aby odblokować konto?

Należy skontaktować się z Pracownią Sieci Uczelnianej (psu@umk.pl, 56 611-27-36) w celu wyjaśnienia sprawy i otrzymania dalszych instrukcji.