Zablokowane konto: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

(Co zrobić, aby odblokować konto?)
(Co zrobić, aby odblokować konto?)
Linia 19: Linia 19:
  
 
'''Należy skontaktować się z Pracownią Sieci Uczelnianej ([mailto:psu@umk.pl psu@umk.pl], 56 611-27-36)''' w celu wyjaśnienia sprawy i otrzymania dalszych instrukcji. <br>
 
'''Należy skontaktować się z Pracownią Sieci Uczelnianej ([mailto:psu@umk.pl psu@umk.pl], 56 611-27-36)''' w celu wyjaśnienia sprawy i otrzymania dalszych instrukcji. <br>
Jeśli zgłoszenie problemu odbywa się poprzez [https://www.uci.umk.pl/index.php/Specjalna:KontaktPomoc Formularz do kontaktu z pomocą], '''prosimy o podanie w zgłoszeniu maila lub telefonu kontaktowego'''.
+
Jeśli zgłoszenie problemu odbywa się poprzez [https://www.uci.umk.pl/index.php/Specjalna:KontaktPomoc formularz do kontaktu z pomocą], '''prosimy o podanie w zgłoszeniu maila lub telefonu kontaktowego'''.

Wersja z 11:21, 16 lut 2017

Dlaczego moje konto zostało zablokowane?

Informacja o zablokowanym koncie może pojawić się z kilku powodów:

  • hasło zostało przejęte przez osoby trzecie, a konto było wykorzystywane do rozsyłania spamu,
  • strona internetowa w przestrzeni dyskowej konta została przejęta przez osoby trzecie,
  • konto było używane do rozpowszechniania treści lub obrazów godzących w dobre imię Uniwersytetu,
  • konto było używane do rozpowszechniania treści lub obrazów o charakterze komercyjnym, reklamowym, politycznym itp.,
  • konto jest niewłaściwie chronione lub zachodzi uzasadnione podejrzenie, że jest używane przez osoby nieupoważnione.

Użytkownikom Sieci Komputerowej UMK zabrania się:

  • odstępowania uprawnień dotyczących posiadanego konta innym osobom,
  • podejmowania prób wykorzystania obcego konta i uruchamiania aplikacji deszyfrujących hasła,
  • prowadzenia działań mających na celu podsłuchiwanie lub przechwytywanie informacji przepływającej w sieci,
  • zmiany adresu sprzętowego karty sieciowej lub przydzielonego adresu IP (z wyjątkiem sytuacji uzgodnionych z administratorem odpowiedniej sieci),
  • uruchamiania aplikacji, które mogą zakłócać lub destabilizować pracę systemu lub sieci komputerowej, bądź naruszyć prywatność zasobów systemowych,
  • wysyłania masowej poczty kierowanej do losowych odbiorców (spam).

Co zrobić, aby odblokować konto?

Należy skontaktować się z Pracownią Sieci Uczelnianej (psu@umk.pl, 56 611-27-36) w celu wyjaśnienia sprawy i otrzymania dalszych instrukcji.
Jeśli zgłoszenie problemu odbywa się poprzez formularz do kontaktu z pomocą, prosimy o podanie w zgłoszeniu maila lub telefonu kontaktowego.