Ważność danych uwierzytelniania wygasła: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

m (Jeśli jesteś pracownikiem nieetatowym UMK, gościem UMK...)
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 7: Linia 7:
 
Należy '''złożyć wniosek''' dla konta pracowniczego ({{#l:dlink|Wniosek_konto.pdf|wersja PDF|right}}, {{#l:dlink|Wniosek_konto.doc|wersja DOC|right}}) z zaznaczeniem '''opcji "o zmianę okresu ważności konta"'''.
 
Należy '''złożyć wniosek''' dla konta pracowniczego ({{#l:dlink|Wniosek_konto.pdf|wersja PDF|right}}, {{#l:dlink|Wniosek_konto.doc|wersja DOC|right}}) z zaznaczeniem '''opcji "o zmianę okresu ważności konta"'''.
  
Gotowy wniosek prosimy przekazać do UCI - osobiście (p. 206, Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, Plac Rapackiego 1 lub p. 71 w Bibliotece Uniwersyteckiej, Gagarina 13), pocztą wewnętrzną UMK lub, w przypadku osób zamiejscowych, przesyłką pocztową. We wniosku, który nie zostanie dostarczony osobiście do UCI, koniecznie należy podać telefon kontaktowy.
+
Gotowy wniosek prosimy przekazać do UCI - pocztą wewnętrzną UMK, osobiście (p. 206, Dział Sieci Uniwersyteckiej UCI, Plac Rapackiego 1) lub, w przypadku osób zamiejscowych, przesyłką pocztową. We wniosku, który nie zostanie dostarczony osobiście do UCI, koniecznie należy podać telefon kontaktowy.
  
 
=== Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną za konto organizacji studenckiej... ===
 
=== Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną za konto organizacji studenckiej... ===
Należy poinformować Pracownię Sieci Uczelnianej ([mailto:psu@umk.pl psu@umk.pl], 56 611-27-36) o tym, że konto jest dalej wykorzystywane, wówczas termin ważności zostanie przedłużony '''o rok'''.
+
Należy poinformować Dział Sieci Uniwersyteckiej ([mailto:accounts@uci.umk.pl accounts@uci.umk.pl]) o tym, że konto jest dalej wykorzystywane, wówczas termin ważności zostanie przedłużony '''o rok'''.
  
 
W przypadku '''zmiany osoby odpowiedzialnej''' za konto konieczne będzie złożenie wniosku ({{#l:dlink|Wniosek_konto_funkcyjne.pdf|wersja PDF|right}}, {{#l:dlink|Wniosek_konto_funkcyjne.doc|wersja DOC|right}}) informującego nas o tym fakcie.
 
W przypadku '''zmiany osoby odpowiedzialnej''' za konto konieczne będzie złożenie wniosku ({{#l:dlink|Wniosek_konto_funkcyjne.pdf|wersja PDF|right}}, {{#l:dlink|Wniosek_konto_funkcyjne.doc|wersja DOC|right}}) informującego nas o tym fakcie.

Aktualna wersja na dzień 16:33, 23 lis 2022

[edytuj] Dlaczego widzę komunikat informujący o wygaśnięciu ważności danych uwierzytelniania?

Konta dla pracowników nieetatowych UMK, gości UMK lub konta dla organizacji studenckich mają ustawiony termin ważności konta. Jeśli termin ten zostaje przekroczony, wówczas możliwość korzystania z konta zostaje zablokowana.

[edytuj] Co zrobić, aby przedłużyć ważność konta?

[edytuj] Jeśli jesteś pracownikiem nieetatowym UMK, gościem UMK...

Należy złożyć wniosek dla konta pracowniczego (wersja PDF wersja DOC ) z zaznaczeniem opcji "o zmianę okresu ważności konta".

Gotowy wniosek prosimy przekazać do UCI - pocztą wewnętrzną UMK, osobiście (p. 206, Dział Sieci Uniwersyteckiej UCI, Plac Rapackiego 1) lub, w przypadku osób zamiejscowych, przesyłką pocztową. We wniosku, który nie zostanie dostarczony osobiście do UCI, koniecznie należy podać telefon kontaktowy.

[edytuj] Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną za konto organizacji studenckiej...

Należy poinformować Dział Sieci Uniwersyteckiej (accounts@uci.umk.pl) o tym, że konto jest dalej wykorzystywane, wówczas termin ważności zostanie przedłużony o rok.

W przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za konto konieczne będzie złożenie wniosku (wersja PDF wersja DOC ) informującego nas o tym fakcie.