Tworzenie kosza na usunięte wiadomości

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Wersja Vins@umk.pl (dyskusja | edycje) z dnia 11:06, 24 sty 2022

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

W celu utworzenia kosza na usunięte wiadomości pocztowe wykonujemy następujące kroki:

  • Wybieramy ikonę koła zębatego -> "Preferencje" -> klikamy "Poczta".
    Wlaczanie kosza 01.png
  • Klikamy link "Usuwanie i przenoszenie wiadomości".
    Wlaczanie kosza 02.png
  • Zaznaczamy opcję "Podczas usuwania wiadomości, czy przenosić je do folderu śmieci zamiast oznaczać jako usunięte w bieżącej skrzynce pocztowej?".
    Wlaczanie kosza 03.png
  • Z listy rozwijanej "Skrzynka pocztowa śmieci" wybieramy opcję "Utwórz folder".
    Wlaczanie kosza 04.png
  • W okienku dialogowym wprowadzamy nazwę "Trash" dla naszego kosza i zatwierdzamy klikając przycisk "OK".
    Wlaczanie kosza 05.png
  • Klikamy przycisk "Zapisz". (Na pasku listy rozwijanej "Skrzynka pocztowa śmieci" widnieje nazwa "Utwórz folder [Trash]")
    Wlaczanie kosza 06.png
  • Powinniśmy ujrzeć dwa komunikaty: "Folder Kosz został pomyślnie utworzony" oraz "Twoje ustawienia zostały uaktualnione".
    Wlaczanie kosza 07.png
  • Po odświeżeniu strony interfejsu pocztowego lub po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu na liście folderów ujrzymy ikonę folderu "Kosz" wraz z małą ikoną kosza. Od tej pory w tym folderze będą znajdowały się nasze usunięte wiadomości.
    Wlaczanie kosza 08.png