Tworzenie kosza na usunięte wiadomości
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
W celu utworzenia kosza na usunięte wiadomości pocztowe wykonujemy następujące kroki:
- Klikamy przycisk "Opcje".
- Klikamy link "Usuwanie i przenoszenie wiadomości".
- Zaznaczamy opcję "Podczas usuwania wiadomości, przenosić je do kosza zamiast oznaczać jak usunięte".
- Z listy rozwijanej "Kosz" wybieramy opcję "Utwórz nowy kosz".
- W okienku dialogowym wprowadzamy nazwę "Trash" dla naszego kosza i zatwierdzamy klikając przycisk "OK".
- Klikamy przycisk "Zapisz opcje". (Na pasku listy rozwijanej "Kosz" widnieje nazwa "Utwórz nowy kosz")
- Powinniśmy ujrzeć dwa komunikaty: "Folder Trash został utworzony" oraz "Twoje ustawienia zostały uaktualnione".
- Po odświeżeniu strony interfejsu pocztowego lub po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu na liście folderów ujrzymy ikonę folderu "Trash" wraz z małą ikoną kosza. Od tej pory w tym folderze będą znajdowały się nasze usunięte wiadomości.