Tworzenie kosza na usunięte wiadomości

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Wersja Vins (dyskusja | edycje) z dnia 12:23, 18 cze 2013

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

W celu utworzenia kosza na usunięte wiadomości pocztowe wykonujemy następujące kroki:

  • Klikamy przycisk "Opcje".
    Kosz01.png
  • Klikamy link "Usuwanie i przenoszenie wiadomości".
    Kosz02.png
  • Zaznaczamy opcję "Podczas usuwania wiadomości, przenosić je do kosza zamiast oznaczać jak usunięte".
    Kosz03.png
  • Z listy rozwijanej "Kosz" wybieramy opcję "Utwórz nowy kosz".
    Kosz04.png
  • W okienku dialogowym wprowadzamy nazwę "Trash" dla naszego kosza i zatwierdzamy klikając przycisk "OK".
    Kosz05.png
  • Klikamy przycisk "Zapisz opcje". (Na pasku listy rozwijanej "Kosz" widnieje nazwa "Utwórz nowy kosz")
    Kosz06.png
  • Powinniśmy ujrzeć dwa komunikaty: "Folder Trash został utworzony" oraz "Twoje ustawienia zostały uaktualnione".
    Kosz07.png
  • Po odświeżeniu strony interfejsu pocztowego lub po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu na liście folderów ujrzymy ikonę folderu "Trash" wraz z małą ikoną kosza. Od tej pory w tym folderze będą znajdowały się nasze usunięte wiadomości.
    Kosz08.png