Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Planowana przerwa w działaniu serwera poczty studenckiej i absolwenckiej

Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 17.03.)

Z kopii zapasowych została przywrócona wiekszość poczty. Ewentualne problemy z brakiem pojedynczych maili z okresu 6-12 marca należy zgłaszać indywidualnie na adres psu@umk.pl podając przybliżoną datę brakującego maila.

aktualizacja z 15.03. godz. 11:52
Zostało przywrócone działanie serwera poczty studentów i absolwentów.
Ponieważ zawartość skrzynek została przywrócona z ostaniej kopii zapasowej, w poniedziałek 16.03. zostaną dograne brakujące maile.
W związku z zaobserwowanym 12.03 znacznym spadkiem wydajności serwera poczty studenckiej byliśmy zmuszeni do wyłączenia dostępu do serwera, tak by móc podjąć działania naprawcze. W tej chwili trwają równoległa prace nad uruchomieniem serwera zastępczego oraz przywróceniem starego do gotowości. Prace mogą potrwać do poniedziałku 16.03.

Wstrzymujemy przyjmowanie zamówień na komputery standardowe

Komunikat z dnia: 8.10.2019 (aktualizacja 18.02.2020)

W ostatnich dwóch miesiącach 2019 gwałtownie wzrosła liczba zamówień na komputery standardowe, co spowodowało, że wyczerpała się kwota, która była zadeklarowana w przetargu. Z tego powodu musieliśmy zawiesić przyjmowanie zleceń do czasu rozstrzygnięcia kolejnego przetargu. Niestety postępowanie przetargowe przeciąga się z powodu złożonych odwołań.


Poszukujemy pracowników

Komunikat z dnia: 23.03.2018

Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy w Uczelnianym Centrum Informatycznym.
Więcej informacji ...