Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Linia 2: Linia 2:
 
<div class="komunikat-na-glownej">
 
<div class="komunikat-na-glownej">
 
<h3>Niedostępna poczta pracowników UMK</h3>
 
<h3>Niedostępna poczta pracowników UMK</h3>
<span>Komunikat z dnia: 15.09.2018</span><p>W wyniku dużej awarii energetycznej w nocy z 14 na 15 września uszkodzony został serwer poczty elektronicznej. Odtwarzanie zasobów prawdopodobnie będzie trwało do poniedziałku 16 września.  
+
<span>Aktualizacja z dnia: 16.09.2018</span><p>W wyniku dużej awarii energetycznej w nocy z 14 na 15 września uszkodzony został serwer poczty elektronicznej.  
 +
</p><p>
 +
Czas odbudowy systemu poczty jest znacznie dłuższy niż początkowo
 +
zakładaliśmy. Szacujemy, że będzie trwał do końca dnia w czwartek 19
 +
września.
 +
W związku z tym rozważamy uruchomienie tymczasowego rozwiązania, które
 +
dałoby dostęp do bieżącej poczty, czyli tej, która wpłynęła do Państwa
 +
skrzynek od momentu awarii.
 +
</p><p>
 +
We wtorek przed południem umieścimy aktualizację tego komunikatu.
 +
</p><p>
 +
Awaria systemu jest spowodowana splotem mało prawdopodobnych
 +
okoliczności takich jak: utrata zasilania budynku Collegium Maximum,
 +
przepalenie rozrusznika agregatu prądotwórczego zabezpieczającego system
 +
serwerów oraz uszkodzenie kilku urządzeń (w tym serwera poczty
 +
elektronicznej).
 +
</p><p>
 +
Pomimo, że awaria została spowodowana czynnikami całkowicie poza
 +
kontrolą UCI, serdecznie przepraszamy wszystkich użytkowników za
 +
niedogodności.
 
</p></div>
 
</p></div>
 
<div class="komunikat-na-glownej">
 
<div class="komunikat-na-glownej">

Wersja z 21:59, 16 wrz 2019

Niedostępna poczta pracowników UMK

Aktualizacja z dnia: 16.09.2018

W wyniku dużej awarii energetycznej w nocy z 14 na 15 września uszkodzony został serwer poczty elektronicznej.

Czas odbudowy systemu poczty jest znacznie dłuższy niż początkowo zakładaliśmy. Szacujemy, że będzie trwał do końca dnia w czwartek 19 września. W związku z tym rozważamy uruchomienie tymczasowego rozwiązania, które dałoby dostęp do bieżącej poczty, czyli tej, która wpłynęła do Państwa skrzynek od momentu awarii.

We wtorek przed południem umieścimy aktualizację tego komunikatu.

Awaria systemu jest spowodowana splotem mało prawdopodobnych okoliczności takich jak: utrata zasilania budynku Collegium Maximum, przepalenie rozrusznika agregatu prądotwórczego zabezpieczającego system serwerów oraz uszkodzenie kilku urządzeń (w tym serwera poczty elektronicznej).

Pomimo, że awaria została spowodowana czynnikami całkowicie poza kontrolą UCI, serdecznie przepraszamy wszystkich użytkowników za niedogodności.

Po aktualizacji macOS i iOS wymagana reinstalacja eduroam

Komunikat z dnia: 04.04.2018

Aktualizacja systemu macOS do wersji 10.13.4 i iOS do wersji 11.3 skutkuje brakiem możliwości połączenia się z eduroam. Konieczna jest reinstalacja profilu eduroam. Więcej informacji ...

Poszukujemy pracowników

Komunikat z dnia: 23.03.2018

Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy w Uczelnianym Centrum Informatycznym.
Więcej informacji ...

Polityka bezpieczeństwa Sieci Komputerowej UMK

Komunikat z dnia: 5.02.2018

Zwracamy uwagę, że dotychczasowy Regulamin Sieci Komputerowej UMK został zastąpiony przez znacznie obszerniejszy dokument Polityka bezpieczeństwa Sieci Komputerowej UMK

Poczta przez WWW - nowa wersja programu

Komunikat z dnia: 8.02.2017

Dnia 8.02.2017 została udostępniona nowa wersja programu pocztowego Horde dla pracowników UMK. Więcej informacji ...