Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Linia 4: Linia 4:
 
<span>Komunikat z dnia: 8.10.2019</span>
 
<span>Komunikat z dnia: 8.10.2019</span>
 
<p>W ostatnich dwóch miesiącach gwałtownie wzrosła liczba zamówień na komputery standardowe, co spowodowało, że wyczerpała się kwota, kótra była zadeklarowana w przetargu. Z tego powodu musimy zawiesić przyjmowanie zleceń do czasu rozstrzygnięcia kolejnego przetargu, co zajmnie nie mniej niż 2 miesiące.  
 
<p>W ostatnich dwóch miesiącach gwałtownie wzrosła liczba zamówień na komputery standardowe, co spowodowało, że wyczerpała się kwota, kótra była zadeklarowana w przetargu. Z tego powodu musimy zawiesić przyjmowanie zleceń do czasu rozstrzygnięcia kolejnego przetargu, co zajmnie nie mniej niż 2 miesiące.  
</p>
 
</div>
 
<div class="komunikat-na-glownej">
 
<h3>Poczta UMK przywrócona</h3>
 
<span>Komunikat z dnia: 18.09.2019</span><p>
 
Przywracanie systemu po awarii zostało zakończone o godzinie 14:20.
 
</p>
 
</div>
 
<div class="komunikat-na-glownej">
 
<h3>Niedostępna poczta pracowników UMK</h3>
 
<span>Aktualizacja z dnia: 18.09.2019</span><p>W wyniku dużej awarii energetycznej w nocy z 14 na 15 września uszkodzony został serwer poczty elektronicznej.
 
</p><p>
 
[[Blog:Niedostępna_poczta_pracowników_UMK|Więcej informacji ...]]
 
 
</p>
 
</p>
 
</div>
 
</div>
  
<div class="komunikat-na-glownej">
+
 
<h3>Po aktualizacji macOS i iOS wymagana reinstalacja eduroam</h3><span>Komunikat z dnia: 04.04.2018</span><p>Aktualizacja systemu macOS do wersji 10.13.4 i iOS do wersji 11.3 skutkuje brakiem możliwości połączenia się z eduroam. Konieczna jest reinstalacja profilu eduroam. [[Blog:Po aktualizacji macOS i iOS wymagana reinstalacja eduroam|Więcej informacji ...]]</p></div>
+
 
<div class="komunikat-na-glownej">
 
<div class="komunikat-na-glownej">
 
<h3>Poszukujemy pracowników</h3><span>Komunikat z dnia: 23.03.2018</span><p>
 
<h3>Poszukujemy pracowników</h3><span>Komunikat z dnia: 23.03.2018</span><p>
Linia 27: Linia 13:
 
</p>
 
</p>
 
</div>
 
</div>
<div class="komunikat-na-glownej">
+
 
<h3>Polityka bezpieczeństwa Sieci Komputerowej UMK</h3><span>Komunikat z dnia: 5.02.2018</span><p>
+
Zwracamy uwagę, że dotychczasowy Regulamin Sieci Komputerowej UMK został zastąpiony przez znacznie obszerniejszy dokument [[Polityka_bezpieczenstwa_SK_UMK|Polityka bezpieczeństwa Sieci Komputerowej UMK]]</p></div>
+
<div class="komunikat-na-glownej">
+
<h3>Poczta przez WWW - nowa wersja programu</h3><span>Komunikat z dnia: 8.02.2017</span><p>
+
Dnia 8.02.2017 została udostępniona nowa wersja programu pocztowego Horde dla pracowników UMK.  [[Blog:Nowa_wersja_programu_poczta_WWW|Więcej informacji ...]]</p></div>
+
 
<!--<div class="komunikat-na-glownej">
 
<!--<div class="komunikat-na-glownej">
 
<h3>Wymiana certyfikatów eduroam</h3><span>Komunikat z dnia: 23.08.2016</span><p>W dniu 23.08.2016 do części pracowników UMK zostały wysłane maile informujące o konieczności wymiany certyfikatu eduroam, co jest spowodowane zbliżającym się końcem ważności certyfikatu.<br>
 
<h3>Wymiana certyfikatów eduroam</h3><span>Komunikat z dnia: 23.08.2016</span><p>W dniu 23.08.2016 do części pracowników UMK zostały wysłane maile informujące o konieczności wymiany certyfikatu eduroam, co jest spowodowane zbliżającym się końcem ważności certyfikatu.<br>

Wersja z 12:29, 14 sty 2020

Wstrzymujemy przyjmowanie zamówień na komputery standardowe

Komunikat z dnia: 8.10.2019

W ostatnich dwóch miesiącach gwałtownie wzrosła liczba zamówień na komputery standardowe, co spowodowało, że wyczerpała się kwota, kótra była zadeklarowana w przetargu. Z tego powodu musimy zawiesić przyjmowanie zleceń do czasu rozstrzygnięcia kolejnego przetargu, co zajmnie nie mniej niż 2 miesiące.


Poszukujemy pracowników

Komunikat z dnia: 23.03.2018

Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy w Uczelnianym Centrum Informatycznym.
Więcej informacji ...