Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Linia 5: Linia 5:
 
<span>Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 17.03.)</span>
 
<span>Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 17.03.)</span>
 
<p>
 
<p>
Z kopii zapasowych została przywrócona wiekszość poczty. Ewentualne problemy z brakiem pojedynczych maili z okresu 6-12 marca należy zgłaszać indywidualnie na adres [mailto:psu@umk.pl psu@umk.pl] podając przybliżoną datę brakującego maila.
+
Z kopii zapasowych została przywrócona wiekszość poczty.
 +
<br>
 +
Ewentualne problemy z brakiem pojedynczych maili z okresu 6-12 marca należy zgłaszać indywidualnie na adres [mailto:psu@umk.pl psu@umk.pl] podając przybliżoną datę brakującego maila.
 
</p>
 
</p>
  

Wersja z 12:12, 17 mar 2020

Planowana przerwa w działaniu serwera poczty studenckiej i absolwenckiej

Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 17.03.)

Z kopii zapasowych została przywrócona wiekszość poczty.
Ewentualne problemy z brakiem pojedynczych maili z okresu 6-12 marca należy zgłaszać indywidualnie na adres psu@umk.pl podając przybliżoną datę brakującego maila.


Wstrzymujemy przyjmowanie zamówień na komputery standardowe

Komunikat z dnia: 8.10.2019 (aktualizacja 18.02.2020)

W ostatnich dwóch miesiącach 2019 gwałtownie wzrosła liczba zamówień na komputery standardowe, co spowodowało, że wyczerpała się kwota, która była zadeklarowana w przetargu. Z tego powodu musieliśmy zawiesić przyjmowanie zleceń do czasu rozstrzygnięcia kolejnego przetargu. Niestety postępowanie przetargowe przeciąga się z powodu złożonych odwołań.


Poszukujemy pracowników

Komunikat z dnia: 23.03.2018

Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy w Uczelnianym Centrum Informatycznym.
Więcej informacji ...