Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Linia 10: Linia 10:
 
<i>
 
<i>
 
aktualizacja z 15.03. godz. 11:52
 
aktualizacja z 15.03. godz. 11:52
</i>
+
<br>
<b>Zostało przywrócone działanie serwera poczty studentów i absolwentów.</b></p>
+
Zostało przywrócone działanie serwera poczty studentów i absolwentów.
<p>
+
<br>
 
Ponieważ zawartość skrzynek została przywrócona z ostaniej kopii zapasowej,  
 
Ponieważ zawartość skrzynek została przywrócona z ostaniej kopii zapasowej,  
 
w poniedziałek 16.03. zostaną dograne brakujące maile.
 
w poniedziałek 16.03. zostaną dograne brakujące maile.
</p>
+
<br>
<p>
+
<i>
+
 
W związku z zaobserwowanym 12.03 znacznym spadkiem wydajności serwera
 
W związku z zaobserwowanym 12.03 znacznym spadkiem wydajności serwera
 
poczty studenckiej byliśmy zmuszeni do wyłączenia dostępu do serwera,
 
poczty studenckiej byliśmy zmuszeni do wyłączenia dostępu do serwera,

Wersja z 12:09, 17 mar 2020

Planowana przerwa w działaniu serwera poczty studenckiej i absolwenckiej

Komunikat z dnia: 13.03.2020 (aktualizacja z 17.03.)

Z kopii zapasowych została przywrócona wiekszość poczty. Ewentualne problemy z brakiem pojedynczych maili z okresu 6-12 marca należy zgłaszać indywidualnie na adres psu@umk.pl podając przybliżoną datę brakującego maila.

aktualizacja z 15.03. godz. 11:52
Zostało przywrócone działanie serwera poczty studentów i absolwentów.
Ponieważ zawartość skrzynek została przywrócona z ostaniej kopii zapasowej, w poniedziałek 16.03. zostaną dograne brakujące maile.
W związku z zaobserwowanym 12.03 znacznym spadkiem wydajności serwera poczty studenckiej byliśmy zmuszeni do wyłączenia dostępu do serwera, tak by móc podjąć działania naprawcze. W tej chwili trwają równoległa prace nad uruchomieniem serwera zastępczego oraz przywróceniem starego do gotowości. Prace mogą potrwać do poniedziałku 16.03.

Wstrzymujemy przyjmowanie zamówień na komputery standardowe

Komunikat z dnia: 8.10.2019 (aktualizacja 18.02.2020)

W ostatnich dwóch miesiącach 2019 gwałtownie wzrosła liczba zamówień na komputery standardowe, co spowodowało, że wyczerpała się kwota, która była zadeklarowana w przetargu. Z tego powodu musieliśmy zawiesić przyjmowanie zleceń do czasu rozstrzygnięcia kolejnego przetargu. Niestety postępowanie przetargowe przeciąga się z powodu złożonych odwołań.


Poszukujemy pracowników

Komunikat z dnia: 23.03.2018

Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy w Uczelnianym Centrum Informatycznym.
Więcej informacji ...