Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Linia 6: Linia 6:
  
 
==Szybki start==
 
==Szybki start==
* <div style="text-align: justify;">Prosimy skorzystać z '''menu po lewej stronie''', aby uzyskać dostęp do informacji redagowanych zgodnie z potrzebami konkretnych grup użytkowników.</div>
+
* <div style="text-align: justify;">Prosimy skorzystać z '''menu po lewej stronie''', aby uzyskać dostęp do informacji redagowanych zgodnie z potrzebami konkretnych grup użytkowników.</div> <br />
* <br /><div style="text-align: justify;">Polecamy również używanie '''pola wyszukiwania w górnym menu''': [[Image:Szukaj.png|link=Specjalna:ExtendedSearch]], które pozwala wyszukać dowolny tekst wśród stron dostępnych w serwisie oraz udostępnia pełnotekstowe przeszukiwanie zamieszczonych w nim dokumentów.</div><br />
+
* <div style="text-align: justify;">Polecamy również używanie '''pola wyszukiwania w górnym menu''': [[Image:Szukaj.png|link=Specjalna:ExtendedSearch]], które pozwala wyszukać dowolny tekst wśród stron dostępnych w serwisie oraz udostępnia pełnotekstowe przeszukiwanie zamieszczonych w nim dokumentów.</div><br />
 
* <div style="text-align: justify;">Link '''[http://instrukcje.uci.umk.pl/index.php?action=blog "Komunikaty"]''' w górnej części serwisu kieruje na stronę, gdzie umieszczane są wiadomości o nowo uruchamianych usługach, awariach i zmianach w funkcjonowaniu obecnie działających usług.</div>
 
* <div style="text-align: justify;">Link '''[http://instrukcje.uci.umk.pl/index.php?action=blog "Komunikaty"]''' w górnej części serwisu kieruje na stronę, gdzie umieszczane są wiadomości o nowo uruchamianych usługach, awariach i zmianach w funkcjonowaniu obecnie działających usług.</div>
 
* Dokumenty i wnioski znajdziesz [[Wnioski|tutaj]].
 
* Dokumenty i wnioski znajdziesz [[Wnioski|tutaj]].
 
* '''Zanim skontaktujesz się z Pracownią Sieci Uczelnianej, sprawdź istniejącą bazę wiedzy i [[Często_zadawane_pytania_(FAQ)|listę często zadawanych pytań]].'''
 
* '''Zanim skontaktujesz się z Pracownią Sieci Uczelnianej, sprawdź istniejącą bazę wiedzy i [[Często_zadawane_pytania_(FAQ)|listę często zadawanych pytań]].'''

Wersja z 10:06, 19 cze 2013

Uczelniane Centrum Informatyczne

Tools.png
Serwis ten jest prowadzony przez Uczelniane Centrum Informatyczne. UCI zapewnia pracownikom i studentom Uniwersytetu Mikołaja Kopernika sprawny dostęp do uniwersyteckich, krajowych oraz światowych zasobów internetowych. Do naszych zadań należy nadzór nad zasobami informacyjnymi sieci uniwersyteckie oraz adaptacja nowych technologii informatycznych dla potrzeb Uczelni. UCI wspiera również badania naukowe i proces dydaktyczny udostępniając oprogramowanie i technologie dużych mocy obliczeniowych.

Na stronach instrukcje.uci.umk.pl można znaleźć informacje na temat konfiguracji i korzystania z usług informatycznych udostępnianych przez UCI.

Szybki start

  • Prosimy skorzystać z menu po lewej stronie, aby uzyskać dostęp do informacji redagowanych zgodnie z potrzebami konkretnych grup użytkowników.

  • Polecamy również używanie pola wyszukiwania w górnym menuSzukaj.png, które pozwala wyszukać dowolny tekst wśród stron dostępnych w serwisie oraz udostępnia pełnotekstowe przeszukiwanie zamieszczonych w nim dokumentów.

  • Link "Komunikaty" w górnej części serwisu kieruje na stronę, gdzie umieszczane są wiadomości o nowo uruchamianych usługach, awariach i zmianach w funkcjonowaniu obecnie działających usług.
  • Dokumenty i wnioski znajdziesz tutaj.
  • Zanim skontaktujesz się z Pracownią Sieci Uczelnianej, sprawdź istniejącą bazę wiedzy i listę często zadawanych pytań.