Problemy Office 365

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Wersja Mgw@umk.pl (dyskusja | edycje) z dnia 12:13, 7 kwi 2020

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Na tej stronie zbieramy odpowiedzi na naczęściej pojawiające się pytania związane z korzystaniem platformy Microsoft Office 365.

W wielu wypadkach najlepszym rozwiązaniem jest cierpliwość, przetwarzanie informacji po stronie Microsoft może zabrać nawet dobę, dlatego prosimy przygotować się z wyprzedzeniem i nie wysyłać pytań do pomocy zbyt szybko.

Zakładanie konta oraz ewentualny reset hasła należy realizować wyłącznie poprzez stronę https://office365.uci.umk.pl/, sekcja Moje konto, przycisk RESETUJ HASŁO.

W czasie logowania do Office365 otrzymuję informację, że w systemie nie ma mojego konta

Po pierwsze proszę pamiętać, że w Office 365 logujemy się nieco innym identyfikatorem niż do Centralnego Punktu Logowania UMK - w domenie pojawia się dodatkowy człon o365. Identyfikator konta Office 365 jest wyświetlany na początku strony https://office365.uci.umk.pl/ (gdy zostało już założone konto Office 365).

Upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym

Napisz do o365@umk.pl podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.

Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji

Jeżeli od czasu rejestracji minęło już kilka godzin, to napisz do o365@umk.pl podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.