Problemy Office 365
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Na tej stronie zbieramy odpowiedzi na naczęściej pojawiające się pytania związane z korzystaniem platformy Microsoft Office 365.
W wielu wypadkach najlepszym rozwiązaniem jest cierpliwość, przetwarzanie informacji po stronie Microsoft może zabrać nawet dobę, dlatego prosimy przygotować się z wyprzedzeniem i nie wysyłać pytań do pomocy zbyt szybko.
Zakładanie konta oraz ewentualny reset hasła należy realizować wyłącznie poprzez stronę https://office365.uci.umk.pl/, sekcja Moje konto, przycisk RESETUJ HASŁO.
W czasie logowania do Office365 otrzymuję informację, że w systemie nie ma mojego konta
Po pierwsze proszę pamiętać, że w Office 365 logujemy się nieco innym identyfikatorem niż do Centralnego Punktu Logowania UMK - w domenie pojawia się dodatkowy człon o365. Identyfikator konta Office 365 jest wyświetlany na początku strony https://office365.uci.umk.pl/ (gdy zostało już założone konto Office 365).
Upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym
Napisz do o365@umk.pl podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.
Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji
Jeżeli od czasu rejestracji minęło już kilka godzin, to napisz do o365@umk.pl podając identyfikator konta, z którym się logujesz i opisz problem.