Problemy Office365: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

(W czasie logowania do Office365 otrzymuję infwmację, że w systemie nie ma mojego konta)
(Co zrobić, jeżeli upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym?)
Linia 9: Linia 9:
  
 
===Co zrobić, jeżeli upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym?===
 
===Co zrobić, jeżeli upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym?===
 +
Napisz do [mailto:o365@umk.pl] podając identyfikator konta, z którym się logujesz.
  
 
===Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji===
 
===Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji===

Wersja z 15:29, 27 mar 2020

Na tej stronie zbieramy odpowiedzi na naczęściej pojawiające się pytania związane z korzystaniem platformy Microsoft Office 365

W wielu wypadkach najlepszym rozwiązaniem jest cierpliwość, przetwarzanie informacji po stronie Microsoft może zabrać nawet dobę, dlatego prosimy robić przygotowania z wyprzedzeniem i nie wysyłać pytań do pomocy zbyt szybko.

Zakładanie konta oraz ewentualny reset hasła należy realizować wyłącznie poprzez stronę https://office365.uci.umk.pl/

W czasie logowania do Office365 otrzymuję infwmację, że w systemie nie ma mojego konta

Po pierwsze proszę pamiętać, że w Office365 logujemy się nieco innym identyfikatorem niż co Centralnego Punktu Logowania UMK - w domenie pojawia się dodatkowy człon o365. Cały identyfikator jest wyświetlany na stronie https://office365.uci.umk.pl/.

Co zrobić, jeżeli upłynęło już kilka godzin, a nadal nie mam maila z hasłem dostępowym?

Napisz do [1] podając identyfikator konta, z którym się logujesz.

Mogę się zalogować do systemu, ale nie widzę, żadnych aplikacji