Lista dyskusyjna: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

m
m
Linia 7: Linia 7:
 
===Procedura zakładania listy dyskusyjnej===
 
===Procedura zakładania listy dyskusyjnej===
  
 +
==== Metoda elektroniczna ====
 
Jeśli wnioskodawca posiada konto pocztowe w domenie umk.pl, wówczas wystarczy wysłać prośbę na adres psu@umk.pl oraz w treści wiadomości podać następujące dane wg poniższego schematu:
 
Jeśli wnioskodawca posiada konto pocztowe w domenie umk.pl, wówczas wystarczy wysłać prośbę na adres psu@umk.pl oraz w treści wiadomości podać następujące dane wg poniższego schematu:
  Zwracam się z prośbą o przyznanie listy dyskusyjnej na potrzeby (organizacji/jednostki/pracownika)<ref name="p1">niepotrzebne usunąć</ref> ....
+
  Zwracam się z prośbą o przyznanie listy dyskusyjnej na potrzeby (organizacji/jednostki/pracownika)* ....
 
  reprezentowanej przez .... [imię i nazwisko]
 
  reprezentowanej przez .... [imię i nazwisko]
 
   
 
   
  Osobą odpowiedzialną  za prowadzenie listy dyskusyjnej będzie (pracownik/student)<ref name="p1" />: .... [imię i nazwisko, telefon, e-mail]
+
  Osobą odpowiedzialną  za prowadzenie listy dyskusyjnej będzie (pracownik/student)*: .... [imię i nazwisko, telefon, e-mail]
 
   
 
   
 
  Nazwa listy dyskusyjnej: .... @ml.umk.pl
 
  Nazwa listy dyskusyjnej: .... @ml.umk.pl
 
   
 
   
 
  Cel/opis wykorzystania : ....
 
  Cel/opis wykorzystania : ....
 +
<nowiki>*</nowiki> - niepotrzebne usunąć
  
<references />
+
==== Metoda tradycyjna ====
 
+
Można również złożyć wniosek drogą tradycyjną. Wówczas należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej ({{#l:dlink|wniosek_lista.pdf|wersja PDF|right}} , {{#l:dlink|wniosek_lista.doc|wersja DOC|right}}, {{#l:dlink|wniosek_lista.odt|Wersja OpenOffice/LibreOffice|right}}. Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:
Należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej ({{#l:dlink|wniosek_lista.pdf|wersja PDF|right}} , {{#l:dlink|wniosek_lista.doc|wersja DOC|right}}, {{#l:dlink|wniosek_lista.odt|Wersja OpenOffice/LibreOffice|right}}. Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:
+
  
 
* osobiście do pokoju nr 206 w Uczelnianym Centrum Informatycznym (Collegium Maximum, Pl. Rapackiego 1)
 
* osobiście do pokoju nr 206 w Uczelnianym Centrum Informatycznym (Collegium Maximum, Pl. Rapackiego 1)

Wersja z 12:00, 8 paź 2013

Zakładanie listy dyskusyjnej

Listę dyskusyjną o adresie w postaci nazwa-listy@ml.umk.pl mogą posiadać jednostki organizacyjne UMK, stowarzyszenia, koła studenckie oraz pracownicy.

Procedura zakładania listy dyskusyjnej

Metoda elektroniczna

Jeśli wnioskodawca posiada konto pocztowe w domenie umk.pl, wówczas wystarczy wysłać prośbę na adres psu@umk.pl oraz w treści wiadomości podać następujące dane wg poniższego schematu:

Zwracam się z prośbą o przyznanie listy dyskusyjnej na potrzeby (organizacji/jednostki/pracownika)* ....
reprezentowanej przez .... [imię i nazwisko]

Osobą odpowiedzialną  za prowadzenie listy dyskusyjnej będzie (pracownik/student)*: .... [imię i nazwisko, telefon, e-mail]

Nazwa listy dyskusyjnej: .... @ml.umk.pl

Cel/opis wykorzystania : ....

* - niepotrzebne usunąć

Metoda tradycyjna

Można również złożyć wniosek drogą tradycyjną. Wówczas należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej (wersja PDF wersja DOC Wersja OpenOffice/LibreOffice . Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:

  • osobiście do pokoju nr 206 w Uczelnianym Centrum Informatycznym (Collegium Maximum, Pl. Rapackiego 1)
  • pocztą wewnętrzną na adres: Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, ul. Pl. Rapackiego 1 (w tym przypadku konieczne jest podanie we wniosku telefonu kontaktowego)

Zapisywanie się na listę dyskusyjną

Należy wysłać list na adres sympa@ml.umk.pl z tematem: SUBSCRIBE nazwa-listy@ml.umk.pl Imię Nazwisko

Wypisywanie się z listy dyskusyjnej

Należy wysłać list na adres sympa@ml.umk.pl z tematem: SIGNOFF nazwa-listy@ml.umk.pl

Wysyłanie wiadomości na listę

Wystarczy wysłać list na adres listy.