Lista dyskusyjna: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

(Utworzono nową stronę "{{TOC right}} ===Zakładanie listy dyskusyjnej=== Listę dyskusyjną o adresie w postaci '''''nazwa-listy@ml.umk.pl''''' mogą posiadać jednostki organizacyjne UMK, s...")
 
m
Linia 6: Linia 6:
  
 
===Procedura zakładania listy dyskusyjnej===
 
===Procedura zakładania listy dyskusyjnej===
 +
 +
Jeśli wnioskodawca posiada konto pocztowe w domenie umk.pl, wówczas wystarczy wysłać prośbę na adres psu@umk.pl oraz w treści wiadomości podać następujące dane wg poniższego schematu:
 +
Zwracam się z prośbą o przyznanie listy dyskusyjnej na potrzeby (organizacji/jednostki/pracownika)<ref>niepotrzebne usunąć</ref> ....
 +
reprezentowanej przez .... [imię i nazwisko]
 +
 +
Osobą odpowiedzialną  za prowadzenie listy dyskusyjnej będzie (pracownik/student)<ref>niepotrzebne usunąć</ref>: .... [imię i nazwisko, telefon, e-mail]
 +
 +
Nazwa listy dyskusyjnej: .... @ml.umk.pl
 +
 +
Cel/opis wykorzystania : ....
  
 
Należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej ({{#l:dlink|wniosek_lista.pdf|wersja PDF|right}} , {{#l:dlink|wniosek_lista.doc|wersja DOC|right}}, {{#l:dlink|wniosek_lista.odt|Wersja OpenOffice/LibreOffice|right}}. Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:
 
Należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej ({{#l:dlink|wniosek_lista.pdf|wersja PDF|right}} , {{#l:dlink|wniosek_lista.doc|wersja DOC|right}}, {{#l:dlink|wniosek_lista.odt|Wersja OpenOffice/LibreOffice|right}}. Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:

Wersja z 11:48, 8 paź 2013

Zakładanie listy dyskusyjnej

Listę dyskusyjną o adresie w postaci nazwa-listy@ml.umk.pl mogą posiadać jednostki organizacyjne UMK, stowarzyszenia, koła studenckie oraz pracownicy.

Procedura zakładania listy dyskusyjnej

Jeśli wnioskodawca posiada konto pocztowe w domenie umk.pl, wówczas wystarczy wysłać prośbę na adres psu@umk.pl oraz w treści wiadomości podać następujące dane wg poniższego schematu:

Zwracam się z prośbą o przyznanie listy dyskusyjnej na potrzeby (organizacji/jednostki/pracownika)[1] ....
reprezentowanej przez .... [imię i nazwisko]

Osobą odpowiedzialną  za prowadzenie listy dyskusyjnej będzie (pracownik/student)[2]: .... [imię i nazwisko, telefon, e-mail]

Nazwa listy dyskusyjnej: .... @ml.umk.pl

Cel/opis wykorzystania : ....

Należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej (wersja PDF wersja DOC Wersja OpenOffice/LibreOffice . Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:

  • osobiście do pokoju nr 206 w Uczelnianym Centrum Informatycznym (Collegium Maximum, Pl. Rapackiego 1)
  • pocztą wewnętrzną na adres: Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, ul. Pl. Rapackiego 1 (w tym przypadku konieczne jest podanie we wniosku telefonu kontaktowego)

Zapisywanie się na listę dyskusyjną

Należy wysłać list na adres sympa@ml.umk.pl z tematem: SUBSCRIBE nazwa-listy@ml.umk.pl Imię Nazwisko

Wypisywanie się z listy dyskusyjnej

Należy wysłać list na adres sympa@ml.umk.pl z tematem: SIGNOFF nazwa-listy@ml.umk.pl

Wysyłanie wiadomości na listę

Wystarczy wysłać list na adres listy.


Błąd rozszerzenia cite: Istnieje znacznik <ref>, ale nie odnaleziono znacznika <references/>