Lista dyskusyjna: Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

m
m (zamienił w treści „ml.umk.pl” na „listy.umk.pl”)
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 3: Linia 3:
 
===Zakładanie listy dyskusyjnej===
 
===Zakładanie listy dyskusyjnej===
  
Listę dyskusyjną o adresie w postaci '''''nazwa-listy@ml.umk.pl''''' mogą posiadać jednostki organizacyjne UMK, stowarzyszenia, koła studenckie oraz pracownicy.
+
Listę dyskusyjną o adresie w postaci '''''nazwa-listy@listy.umk.pl''''' mogą posiadać jednostki organizacyjne UMK, stowarzyszenia, koła studenckie oraz pracownicy.
  
 
===Procedura zakładania listy dyskusyjnej===
 
===Procedura zakładania listy dyskusyjnej===
 
==== Metoda elektroniczna ====
 
==== Metoda elektroniczna ====
Jeśli wnioskodawca posiada konto pocztowe w domenie umk.pl, wówczas wystarczy wysłać prośbę na adres '''''psu@umk.pl''''' oraz w treści wiadomości podać następujące dane wg poniższego schematu:
+
Jeśli wnioskodawca posiada konto pocztowe w domenie umk.pl, wówczas wystarczy wysłać prośbę na adres '''''dsu@umk.pl''''' oraz w treści wiadomości podać następujące dane wg poniższego schematu:
 
  Zwracam się z prośbą o przyznanie listy dyskusyjnej na potrzeby (organizacji/jednostki/pracownika)* .... [nazwa]
 
  Zwracam się z prośbą o przyznanie listy dyskusyjnej na potrzeby (organizacji/jednostki/pracownika)* .... [nazwa]
 
  reprezentowanej przez .... [imię i nazwisko]
 
  reprezentowanej przez .... [imię i nazwisko]
Linia 13: Linia 13:
 
  Osobą odpowiedzialną  za prowadzenie listy dyskusyjnej będzie (pracownik/student)*: .... [imię i nazwisko, telefon, e-mail]
 
  Osobą odpowiedzialną  za prowadzenie listy dyskusyjnej będzie (pracownik/student)*: .... [imię i nazwisko, telefon, e-mail]
 
   
 
   
  Nazwa listy dyskusyjnej: .... [nazwa] @ml.umk.pl
+
  Nazwa listy dyskusyjnej: .... [nazwa] @listy.umk.pl
 
   
 
   
 
  Cel/opis wykorzystania : .... [cel]
 
  Cel/opis wykorzystania : .... [cel]
Linia 22: Linia 22:
  
 
* osobiście do pokoju nr 206 w Uczelnianym Centrum Informatycznym (Collegium Maximum, Pl. Rapackiego 1)
 
* osobiście do pokoju nr 206 w Uczelnianym Centrum Informatycznym (Collegium Maximum, Pl. Rapackiego 1)
* pocztą wewnętrzną na adres: Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, ul. Pl. Rapackiego 1 (w tym przypadku konieczne jest podanie we wniosku telefonu kontaktowego)
+
* pocztą wewnętrzną na adres: Dział Sieci Uniwersyteckiej UCI, ul. Pl. Rapackiego 1 (w tym przypadku konieczne jest podanie we wniosku telefonu kontaktowego)
  
 
===Zapisywanie się na listę dyskusyjną===
 
===Zapisywanie się na listę dyskusyjną===
  
Należy wysłać list na adres '''''sympa@ml.umk.pl''''' z tematem: '''SUBSCRIBE nazwa-listy@ml.umk.pl Imię Nazwisko'''
+
Należy wysłać list na adres '''''sympa@listy.umk.pl''''' z tematem: '''SUBSCRIBE nazwa-listy@listy.umk.pl Imię Nazwisko'''
  
 
===Wypisywanie się z listy dyskusyjnej===
 
===Wypisywanie się z listy dyskusyjnej===
  
Należy wysłać list na adres '''''sympa@ml.umk.pl''''' z tematem: '''SIGNOFF nazwa-listy@ml.umk.pl'''
+
Należy wysłać list na adres '''''sympa@listy.umk.pl''''' z tematem: '''SIGNOFF nazwa-listy@listy.umk.pl'''
  
 
===Wysyłanie wiadomości na listę===
 
===Wysyłanie wiadomości na listę===
  
 
Wystarczy wysłać list na adres listy.
 
Wystarczy wysłać list na adres listy.
 +
 +
=== Zarządzanie listą dyskusyjną ===
 +
Więcej informacji na osobnej stronie: [[Zarządzanie_listą_dyskusyjną|tutaj]].
  
 
[[Kategoria:Pracownicy]]
 
[[Kategoria:Pracownicy]]

Aktualna wersja na dzień 11:48, 5 paź 2021

[edytuj] Zakładanie listy dyskusyjnej

Listę dyskusyjną o adresie w postaci nazwa-listy@listy.umk.pl mogą posiadać jednostki organizacyjne UMK, stowarzyszenia, koła studenckie oraz pracownicy.

[edytuj] Procedura zakładania listy dyskusyjnej

[edytuj] Metoda elektroniczna

Jeśli wnioskodawca posiada konto pocztowe w domenie umk.pl, wówczas wystarczy wysłać prośbę na adres dsu@umk.pl oraz w treści wiadomości podać następujące dane wg poniższego schematu:

Zwracam się z prośbą o przyznanie listy dyskusyjnej na potrzeby (organizacji/jednostki/pracownika)* .... [nazwa]
reprezentowanej przez .... [imię i nazwisko]

Osobą odpowiedzialną  za prowadzenie listy dyskusyjnej będzie (pracownik/student)*: .... [imię i nazwisko, telefon, e-mail]

Nazwa listy dyskusyjnej: .... [nazwa] @listy.umk.pl

Cel/opis wykorzystania : .... [cel]

* - niepotrzebne usunąć

[edytuj] Metoda tradycyjna

Można również złożyć wniosek drogą tradycyjną. Wówczas należy pobrać i wypełnić wniosek o założenie listy dyskusyjnej (wersja PDF wersja DOC Wersja OpenOffice/LibreOffice . Wypełniony wniosek należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:

  • osobiście do pokoju nr 206 w Uczelnianym Centrum Informatycznym (Collegium Maximum, Pl. Rapackiego 1)
  • pocztą wewnętrzną na adres: Dział Sieci Uniwersyteckiej UCI, ul. Pl. Rapackiego 1 (w tym przypadku konieczne jest podanie we wniosku telefonu kontaktowego)

[edytuj] Zapisywanie się na listę dyskusyjną

Należy wysłać list na adres sympa@listy.umk.pl z tematem: SUBSCRIBE nazwa-listy@listy.umk.pl Imię Nazwisko

[edytuj] Wypisywanie się z listy dyskusyjnej

Należy wysłać list na adres sympa@listy.umk.pl z tematem: SIGNOFF nazwa-listy@listy.umk.pl

[edytuj] Wysyłanie wiadomości na listę

Wystarczy wysłać list na adres listy.

[edytuj] Zarządzanie listą dyskusyjną

Więcej informacji na osobnej stronie: tutaj.