Goście - zakładanie konta
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Wersja Efa@umk.pl (dyskusja | edycje) z dnia 10:08, 23 cze 2020
Zgodnie z Regulaminem Sieci Komputerowej UMK każdy gość Uniwersytetu ma prawo do posiadania konta na jednym z serwerów kont administrowanych przez UCI.
Procedura zakładania konta
- pobranie i wypełnienie wniosku o założenie konta: wersja PDF , wersja DOC (Przykładowo wypełniony wniosek )
- uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki lub osoby przez niego upoważnionej
- gotowy wniosek prosimy przekazać do UCI - osobiście (p. 206, Dział Sieci Uniwersyteckiej UCI, Plac Rapackiego 1 lub w Informacji i Wypożyczalni BU UMK, 1 piętro, Gagarina 13), pocztą wewnętrzną UMK lub, w przypadku osób zamiejscowych, przesyłką pocztową.
Uwaga We wniosku, który nie zostanie dostarczony osobiście do UCI, koniecznie należy podać telefon kontaktowy.
Zmiana okresu ważności
W celu zmiany lub przedłużenia okresu ważności konta należy wypełnić wniosek (powyżej) o założenie konta z zaznaczeniem opcji, np. "o zmianę okresu ważności konta".