Goście - korzystanie z konta
Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne
Spis treści |
Zapomniałem hasła - co zrobić?
Procedura zmiany hasła:
- pobranie i wypełnienie wniosku o zmianę hasła dla konta
- dla pracownika (wersja PDF , wersja DOC )
- funkcyjnego (wersja PDF , wersja DOC )
- w przypadku kont funkcyjnych wymagane jest uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki
- dostarczenie wniosku do UCI - osobiście (p. 206, Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, Plac Rapackiego 1 lub p. 71 w Bibliotece Uniwersyteckiej, Gagarina 13) lub pocztą wewnętrzną.
W jaki sposób można zmienić hasło do konta?
Hasło do konta można zmienić poprzez formularz WWW.
W jaki sposób można sprawdzić wielkość konta?
Wielkość konta można sprawdzić używając formularza WWW.
W jaki sposób można odzyskać pliki/pocztę z kopii zapasowej?
W przypadku skasowania ważnych plików lub korespondencji, istnieje możliwość ich odzyskania z wykonywanych codziennie kopii zapasowych obejmujących dwa ostatnie tygodnie. W tym celu wystarczy wysłać e-mail na adres psu@uci.umk.pl z informacją określającą co należy odzyskać.
Dostęp do sieci bezprzewodowej
Każdy gość Uniwersytetu posiadający konto na serwerze UMK i dysponujący komputerem z kartą bezprzewodową lub gniazdem ethernet może korzystać z sieci bezprzewodowej udostępnionej na UMK w ramach projektu eduroam.
Zasięg sieci bezprzewodowej oraz rozmieszczenie oznakowanych logiem eduroam gniazd dostępne jest pod linkiem Dostępność sieci.
Bardziej szczegółowe informacje dotyczące konta gościa w programie eduroam dostępne są na stronie eduroam dla gości/eduroam for guests.