Goście - korzystanie z konta: Różnice pomiędzy wersjami

Kategorie

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

(Dostęp do sieci bezprzewodowej )
(Zapomniałem hasła - co zrobić?)
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 6: Linia 6:
 
** funkcyjnego ({{#l:dlink|Wniosek_konto_funkcyjne.pdf|wersja PDF|right}}, {{#l:dlink|Wniosek_konto_funkcyjne.doc|wersja DOC|right}})
 
** funkcyjnego ({{#l:dlink|Wniosek_konto_funkcyjne.pdf|wersja PDF|right}}, {{#l:dlink|Wniosek_konto_funkcyjne.doc|wersja DOC|right}})
 
* w przypadku kont funkcyjnych wymagane jest uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki
 
* w przypadku kont funkcyjnych wymagane jest uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki
* dostarczenie wniosku do UCI - osobiście (p. 206, Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, Plac Rapackiego 1 lub p. 71 w Bibliotece Uniwersyteckiej, Gagarina 13) lub pocztą wewnętrzną.
+
* dostarczenie wniosku do UCI - osobiście (p. 206, Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, Plac Rapackiego 1 lub p. 141 w Bibliotece Uniwersyteckiej, Gagarina 13) lub pocztą wewnętrzną.
  
 
=== W jaki sposób można zmienić hasło do konta? ===
 
=== W jaki sposób można zmienić hasło do konta? ===

Wersja z 14:42, 16 maj 2019

Spis treści

Zapomniałem hasła - co zrobić?

Procedura zmiany hasła:

  • pobranie i wypełnienie wniosku o zmianę hasła dla konta
  • w przypadku kont funkcyjnych wymagane jest uzyskanie podpisu i pieczątki imiennej kierownika jednostki
  • dostarczenie wniosku do UCI - osobiście (p. 206, Pracownia Sieci Uczelnianej UCI, Plac Rapackiego 1 lub p. 141 w Bibliotece Uniwersyteckiej, Gagarina 13) lub pocztą wewnętrzną.

W jaki sposób można zmienić hasło do konta?

Hasło do konta można zmienić poprzez formularz WWW.

W jaki sposób można sprawdzić wielkość konta?

Wielkość konta można sprawdzić używając formularza WWW.

W jaki sposób można odzyskać pliki/pocztę z kopii zapasowej?

W przypadku skasowania ważnych plików lub korespondencji, istnieje możliwość ich odzyskania z wykonywanych codziennie kopii zapasowych obejmujących dwa ostatnie tygodnie. W tym celu wystarczy wysłać e-mail na adres psu@uci.umk.pl z informacją określającą co należy odzyskać.

Dostęp do sieci bezprzewodowej 

Każdy gość Uniwersytetu posiadający konto na serwerze UMK i dysponujący komputerem z kartą bezprzewodową lub gniazdem ethernet może korzystać z sieci bezprzewodowej udostępnionej na UMK w ramach projektu eduroam
Zasięg sieci bezprzewodowej oraz rozmieszczenie oznakowanych logiem eduroam gniazd dostępne jest pod linkiem Dostępność sieci
Bardziej szczegółowe informacje dotyczące konta gościa w programie eduroam dostępne są na stronie eduroam dla gości/eduroam for guests.