Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

(Utworzono nową stronę "'''Pytanie:''' Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa. Co robić? '''Odpowiedź:''' Jest kilka możliwości. Jeśli ...")
 
Linia 1: Linia 1:
 
'''Pytanie:''' Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa. Co robić?
 
'''Pytanie:''' Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa. Co robić?
'''Odpowiedź:''' Jest kilka możliwości. Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z [https://www.uci.umk.pl/studenci/konto/zakladanie/ "formularza"].
+
 
 +
'''Odpowiedź:''' Jest kilka możliwości. Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z [https://www.uci.umk.pl/studenci/konto/zakladanie/ formularza].

Wersja z 08:54, 18 cze 2013

Pytanie: Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa. Co robić?

Odpowiedź: Jest kilka możliwości. Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z formularza.