Blog:Po aktualizacji macOS i iOS wymagana reinstalacja eduroam

Z Uniwersyteckie Centrum Informatyczne

Wersja Vins@umk.pl (dyskusja | edycje) z dnia 11:57, 4 kwi 2018

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Aktualizacja systemu macOS do wersji 10.13.4 i iOS do wersji 11.3 skutkuje brakiem możliwości połączenia się z eduroam. Konieczna jest reinstalacja profilu eduroam.

Należy pobrać nowy profil eduroam i go zainstalować.

Szczegółowa instrukcja dla macOS.
Szczegółowa instrukcja dla iOS.
Uwaga: na iOS stary profil należy usunąć ręcznie. W tym celu należy uruchomić aplikację Ustawienia, przejść do pozycji Ogólne, tam wybrać Profile, wybrać profil eduroam a następnie Usuń profil.

Sytuacja jest spowodowana koniecznością wymiany certyfikatu CA, podpisującego certyfikaty używane do łączenia się z eduroam.